Wednesday, September 28, 2011

MEDULA OBLONGATA TENAT

lagu ziana zain dah habis satu folder aku nyanyi
tekak makin perit
batuk makin kuat
lagu ziana zain.
nyanyian tanpa henti
deraan ke atas anak tekak sendiri
aku terdesak untuk tanam kepala dalam tanah dan biarkan badan tertinggal di luar.
second option.rendam kepala dalam kolah mandi
kepala berselirat ini perlu ruang.perlu bertenang
bangun
langkah tuju tandas
wuduk?
tu yang aku perlu.tu yang hati aku mahu
buntu jenis macam nih memang bukan style aku
manusia sempoi yang pegi kelas pon kadang kadang baju kurung gosok ala kadar je tak pernah nak buat muke stress sebab hal hal macam nih
manusia yang tidur je bile ade waktu senggang tak pandai nak layan hal hal rumit macam nih





ouh ye aku batuk kan tadi?
jenguk ice box.
breacol.
telan satu sudu
selamat tinggal malam rabu
khamis.tolong jadi baik.yang tinggal dekat aku hanya semangat
untuk bernafas.
untuk melawan
tapi waras dah lama lari pergi mane ntah.








p/s: tipah esok jangan nak comment micro teaching aku kejam2 sangat.nak handle diri sendiri pon failed nih kan pulak nak conduct kelas.anak murid aku memang bernasib malang dapat cikgu lemah daya tahan fikiran macam aku.=,=


No comments: