Wednesday, January 13, 2010

SPM?

ape perasaan korang kalau ade orang bacekan result spm korang kuat-kuat depan muke korang sendiri?
rase macam nak sepak orang laju-laju tak? ok.bagi yang result spm die berderet-deret A pasti lah korang semua bangga gile.tapi untuk manusia serba sederhana macam aku nih yang result spm hanya lah sekeping kertas bercoret abjad A,B dan C secara harmoni  memang patut lah aku rase macam nak bunuh orang je time tu.dah la bacer kuat-kuat kat keliling orang ramai jangan cakap la.Nak pura-pura tu bukan result aku macam tak kene gaya pulak.sebab aku dah baik punye landing kat depan si tukang bacer result orang kuat-kuat tu.nak tak nak aku cuma mampu bagi pandangan mata kerek je kat si tukang bace result orang kuat-kuat tu.


walau pon result spm yang di bacekan kuat-kuat macam nak umumkan tarikh raye aji tu result aku sendiri.ntah kenapa terlintas kat hati kecik pertanyaan macam nih


" sape punye result yang bingai sangat tu?" 


walhal tu result aku sendiri.tetap jugak setan tu nak  aku buat denial sampai macam tu sekali
memang ternyata setan tu musuh umat adam sampai akhirat la.aku sendiri sampai hati tak mengaku tu result aku.ish..ish..ish..


tapi tu aku tak heran dengan self denial aku tu.yang aku heran sangat pesal orang bace result spm aku kuat-kuat.? tak leh bacer pelahan ke? bukan dapat pahala pon kalau teriak result aku tu.ntah hape-hape.result yang dah bkurun tu die pegi laung.try la bace result final sem aku yang boleh carik makan tu dari result spm yang dah bertaun-taun tu.memang semua pesen tomok.sejarah mungkin berulang konon.demmit~!


terus lontarkan pandangan mata maut bermaksud " pehal pandang-pandang? ade utang ke? "
kat mamat yang ade kat seblah kiri dan kanan sambil bangun dari tempat duduk yang memalukan
terus keluar dewan.sambil merenung awan . *semangat*












p/s: aku cube tahan diri dari  jadi sentimental dengan meraung setelah di malukan sampai macam tu sekali.hilang macho nanti.kata-kata semangat tahan airmata.


p/s:latest discovery : muke aku menebal 4inci setengah selepas sesi bacaan result itu blangsung


p/s:HELL adalah neraka dunia yang sebenar.sekian





No comments: