Sunday, June 12, 2011

KERAHAN OTAK.TELAH BERLAKU PADA MINGGU LEPAS

akhirnye cuti yang panjang telah di anugerahkan kepada pelajar yang sabar dan tabah duduk di hellious tanpa balik ke rumah lebih daripada 5 hari.ketabahan hati yang ampuh itu amatlah mengagumkan sampai ade yang tanye lebih dari 5 kali semata mata nak carik assurance tentang logic ke budak yang melekat dekat ketiak mak bapak dia setiap kali weekend, tak mau balik rumah minggu nih? nampak sangat susah kalau kita berubah.kan?perubahan ke arah kebaikan nih hampir di tuduh sebagai buang tebiat.*redha*



baiklah.mari melihat gambar gambar ber effect kan lomo nih.gambar lagi pandai bercerita.gambar sepanjang minggu di mana otak di kerah secara full blast !

coffee pekat likat buat bekalan stay up.tapi akhirnye minum satu je.lagi 3 sedekah kat member.
perut saket tekak perit.kepala rase makin sempit.ternyata coffee adelah seteru migraine sampai akhir nyawa.haihhh ape pon tak boleh !



start buat nota.jangan tertipu.tulisan yang sedap mata memandang macam nih hanya mampu bertahan selama 5 minit pertama semasa proses pembelajaran berlangsung.selebihnye.tulisan tulisan CAKAR EIJI yang menyaketkan hati akan terhasil.



tak cukup dengan kertas,dinding jadi mangse.nih la sengsara nye kalau amek course yang melibatkan bahasa.cara yang stylo kalau nak recall balik ape yang telah di hapal oleh otak adelah dengan menulis.dan kalau kertas pon dah tak mampu menampung.kite kene jadi lebih creative.dinding kan ade? lepas tu tangan lenguh padam balik hasil contengan.


bile periksa tamat.badan terus automatic rase nak terbang.balik rumah.tapi kene redha.kalau dah balik tu orang jemput tunggu je diam diam.tengok je jam.agak-agak dah letih.tidur dulu.
sambil pegang handphone kasik effect sayu.sebab?
walaupon abes je jawap paper tepat pukul 11 pagi.kalau buah hati tu keje abes pukul 5 dan perjalanan ke hellious mengambil mase sejam setengah dari tempat beliau berkerja.kene tunggu jugak petang yang hampir ke senja untuk balik ke rumah.-_-''
sile peratikan barang barang di atas.sedikit sangat dari segi kuantiti.nak tahu rahsie die? seminggu sebelum semester berakhir mak ayah dah datang siap siap untuk amek barang yang melampau banyak tu semua.naseb je ayah tak sewa lori kontena.pheww..kalau boleh la bawak rumah.dah lame bawak sekali.confirm.
mr liebchen ade riak wajah terkejut jugak tengok barang yang sedikit nih.aku hanya mampu flash senyum simpul je.bangga.dalam hati toksah cerita.
bile sampai rumah.muke ceria memang tak boleh sorok dah.macam 2taun tak jumpe rumah.
peluk je eiji gemuk tu sampai puas hati.eiji rimas ke ape memang tak peduli dah.rinduuuuu dan sekarang sedang merangka aktiviti di bulan cuti.mahu pegi ceruk dunia mana yea? exciteeedd :)










p/s: cuti ni mase untuk ketepikan buku nota pelajaran jauh jauh.cuti adelah mase terluang untuk bersama manusia manusia kesayangan.


p/s: sepanjang minggu lepas.purpinkle telah di tutup.sebab? keterbatasan masa.buat diri rase bersalah dengan belog sendiri.jadi tutup sementara sebelum mampu bertanggungjawab kembali.

No comments: