Monday, July 18, 2011

MOOD BERSEDIH ACTIVATED.

hari pertama di hellious.rase dah macam setahun setengah.malam tadi berperang dengan nyamuk.baru nak terlena. kene gigit sini sana.ubat nyamuk ke.ridsect ke.semua lupe beli.lupe bawak.mampu bawak badan untuk balik ke hellious nih pon dah cukup besar rahmat.
pagi pagi pulak dah start class.8pagi.otak belum bagun.jasad je yang terjaga.heret kaki pergi fakulti.bersepah junior sana sini.penuh jalan dengan dieorang.riang ceria dan happy.maklum la.baru hari pertama.semangat tak luntur lagi.aku yang dah bertahun dekat hellious nih tak mampu dah nak seceria itu.aku hanya pikir macam mana nak percepatkan masa.aku nak blah dari neraka merangkap alma meter.bukan tak sayang tempat nih.tipu la kalau dalam tempoh bertahun tu tak de sikit pon perasaan sayang.cinta? jangan harap.kasih tu ade la sikit.
tapi kalau cuaca panas membahang tu boleh jadi redup dengan angin sepoi sepoi bahasa.mungkin perasaan sebal tu tak jadi tebal macam sekarang.balik dari class dah petang.belum masuk asar lagi.sempat nak tidur.
baring dekat katil.bayangkan hal hal yang indah.GAGAL.cuaca panas terik dekat luar tingkap bilik buat hati ikut panas sekali.lantai pon panas untuk di pijak.aku rase hellious memang dah terkena kesan rumah hijau!
online.sebab sekarang wifi dekat sini agak laju.tindakan kurang bijak di situ.
facebook kene hacked.redha pada permulaan.bukak belog.yeahh rite.purpinkle kene hacked jugak!
emosi serta merta merudum.oh pelis.aku bukan artis.aku adelah perempuan biasa.plain jane bak kata penjajah.aku takde peminat rahsie.stalker.aku tak penah buat sumbangan dekat negara.tapi kenapa belog aku kene godam.kenapa facebook aku jadi pilihan? dis is too much..!
aku tuan belog nih.tapi ade orang lain jugak yang boleh control belog nih.aku rase hopeless.powerless.macam perasaan seorang mak yang tak dapat marah anak die kalau anak die jentik telinga kucing atas tujuan untuk mendera! haaa macam tu la perasaan aku.harap contoh yang aku bagi tu tak melampau sangat.
aku dah tak mampu nak pikir contoh lain.creativity aku terhad.
idea tak sudi nak singgah bila hati dah patah dua.
ntah apesal belog aku jadi mangsa cabul para hackers bijak pandai tapi hati busuk tu.
pegi la hacked mende lain.kalau dah sampai takde keje sangat.pegi tidur.setel.tak payah kacau orang.buat hal sendiri.orang lain tak rugi.kau pon tak kene maki.
tapi bile pikir pikir balik.aku tade ape pon nak di rugikan.kalau facebook hilang.aku boleh buat balik.kalau purpinkle ghaib.musnah.aku boleh bangunkan balik.walau aku sayang setengah mati dengan purpinkle yang dah sebati dengan hati nih.
tapi yang aku heran.WHY ME?
anggap je aku budak budak yang tinggi level curiosity nye.
bile pikir pikir balik.mungkin nih.satu risiko yang perlu ditanggung.bila berani bercampur bergaul di alam tanpa batasan.mungkin...MUNGKIN






p/s: malam nih final episod juvana.kalau watak daim mati.aku dabel frust.

2 comments:

kunang kunang said...

HAHAHA dah xsebal kan? Pasal daim dah jadi cikgu sekolah tu!

Days said...

tuween: memang rahang aku jatuh la tgk ke macho an beliau hehehe.tu je mende bikin hati gembira smlm tau.hehe