Sunday, February 27, 2011

MARI MELIHAT GAMBAR GAMBAR.

hal hal sibuk.sudah berakhir.sekarang mase untuk jadi intimate dengan buku buku dan nota nota.sebab final akan memunculkan diri tepat pada 11hb march. pukul 9pagi.-_-'
ok lupekan sebentar perkara future tense itu buat mase sekarang.mari mari kite tengok gambar-gambar tentang minggu minggu sibuk di mana purpinkle terabai secara seriyes.



1. Theatrical performance(19hb-20hb)


kebanggaan dan kepenatan bercampur baur.dan akhirnye.lepas abes theater.aku tidur selama 6jam dengan lenanya.sebab theater nih.tidur aku tak cukup.tapi makan? tetap cukup.tu jangan di risaukan hehehe






layla majnun.best!!! othello? besttt!! tapi cube cite mane gambar othello sekarang nih?
ok time othello aku tengah on duty.jadi hal hal amik gambar nih takde dalam minda buat saat tu.maklumla manusia belakang tabir.






2.never ending class..(satu kelas je yang tak reti nak berenti.kelas lain reti je.hishh)

berakhir theater.kelas kelas ganti pulak inginkan perhatian.class selama 7jam tanpa henti buat aku rase manusia bernama samaran pitera nih adelah satu icon manusia menyebalkan hati.
ingat students nih robot ke? haihlaaa...micro teaching.presentations.semua nak di settle kan dalam mase seminggu.seriyes.demam..!



3.sesi bertentang mata dengan mamat hensem islamic

di hari terakhir minggu sibuk.sempat luangkan mase bersama maher zain.tapi oleh kerana aku pencinta yang setia.mr liebchen sentiasa ade disisi mase konsert maher zain berlangsung.tak bagi peluang langsung la...terpakse aku behave.padehal dalam hati dah berdebar hebat dah bile tengok maher zain secara live.mase die nyanyi lagu for d rest of my life tu.ade jugak aku dengar mr liebchen nyanyi lagu tu sikit sikit.tapi haram die nak pandang kat aku bagi suasana jadi romantic.die sibuk menyanyi macam la die dengan maher zain share satu pentas.redha..!







4.mari melihat matahari mengundur diri.

on the way ke hell.nampak satu tasik buatan di tepi highway.mase tu matahari dah mula nak mengundurkan diri.bagi laluan pada bulan untuk beraksi.aku memang sangat teruja dengan moment cantik macam nih.terus keluar kan epal.dan amik gambar dari tepi tingkap kereta mr liebchen.agaknye.mr liebchen kesian tengok buah hati die beriye sangat amek gambar dari tepi tingkap kereta je.beliau pon berentikan jugak kereta.bagi peluang dekat aku untuk lebih intim dengan matahari.like!!






aku ade angan angan nak buat shooting nikah kawen dekat tempat nih pade waktu macam nih
tapi aku rase.macam melampau sangat je idea aku nih.




dslr bulky.tinggal di rumah.dalam kereta ayah.hanya berbekalkan epal je.untuk amik gambar nih.maaf kalau kualiti gambar tak berapa nak sedap sangat.

tamat sudah waktu siang...





-minggu depan.study week.harap aku study.tapi aku macam ade cadangan nak pegi kotak merah dan tonton merong mahawangsa.berdoa banyak banyak.-_-'





p/s: eiji adelah figura cumel berperut lowered yang menyenangkan hati buat mase nih

2 comments:

Hairil Rizal said...

Gamba mentari yg lawa - tak ekstreme sgt pun sebenarnya idea nk amik gamba kawen kat situ. The idea is just...perfect!


p/s: Sorry sesangat Days tak dpt penuhi d invitation. Would like to go but I thought that it's gonna be quite heavy for Syiqah to absorb. Hehehe!

Siti Noor Aminah said...

eh, lawa la gambar matahari terbenam tu. tp time tu dah senja dik, kalo nak amek gambar nikah kawen mcm tak best je.