Sunday, February 13, 2011

SIBUK SIBUK SIBUK BUSY

untuk manusia yang cintakan tidur yang lena dan panjang.susah untuk jadi redha dengan jadual hidup sepanjang minggu nih dan mungkin akan berjangkit sampai minggu depan.bangun awal? tidur tak sampai 5jam? seharian mengukur jalan.ulang alik dari kl ke hell macam la kl tu sebelah hostel je? seriyes aku penat.dan bile aku penat.aku akan ter ignore manusia manusia yang penting dalam hidup.family? aku penah ter missed call dari mak.mase tu tengah sibuk meeting ape ntah.jadi aku rase mak aku tak kan sebut dalam doa die untuk aku jadi perdana menteri satu hari nanti. mr liecbhen? banyak kali dia call.aku tengah meeting.selalu jugak aku suruh beliau yang dah penat seharian bekerja tu untuk tunggu 5 minit untuk aku return call dia balik.padehal 5 minit akan jadi sepuluh minit dan akhirnye.bila aku return call.beliau dah lena tidur dah.kesian kan?
friends? aku terlupe nak balas message dinan.aku terlupa nak call kakak mr liebchen untuk tanye khabar beliau.padahal aku dah set dalam otak nak buat macam tu.tapi gagal untuk buat sebab? busy dengan hal hal yang leceyh nih semua.facebook? bukak hari hari.tapi.status hanya pasal letih dan merungut.tak creative langsung...! purpinkle? nih lagi kesian.last hupdat pakai email.tu pon keluar gambar je entri ntah lari pegi mana.terpakse buat forward entri pulak.kalau tak warlord akan hidup dalam mystery sebab tertanya tanya pasal masjid negeri shah alam tu hehehehe.senang cerita.hidup sekarang nih tak berapa nak senang lenang.tapi tak pe,miss ct cakap.nih untuk mase depan.dan aku perlu redha...perlu ke terpakse tak tau lah kan :)




p/s: redha nih rase die macam telan pasir ke heh?


p/s: berdoa untuk semua kembali kepada asal minggu depan.

3 comments:

Hairil Rizal said...

Haha...cool sis. Benda benda mcm mematangkan kita. Hidup in the fast lane ni mmg susah tapi insyaAllah kalau kita sket sket belajar utk rearrange time, give priorities and the likes, we'll adapt to it well.

Warlord skrg tau nape gambor yg kuar dulu baru entry...hehehe!

Unknown said...

same la ngan nana...
today bru ad mase nk blogwalk...

penat giler ngan sume kje tu... :(

Siti Noor Aminah said...

bz mengalahkan PM. serius, itu belom jadi PM lagi. hehe