Wednesday, February 16, 2011

SURAT LAYANG.


salam maalhijrah.maalhijrah? ops bukan bukan.salah.
salam maulidur rasul.15/2/2011 bersamaan 12rabiul awal 1432.
kehadapan cik purpinkle,

LAPORAN MINGGUAN ENTRI BERKELOMPOK


bismillah hir rahman nir raheem,

di sebalik hal hal sibuk yang sedang dalam proses untuk ke level finishing.di celah celahan mood stress dan depression yang semakin mau ingin bersahabat secara akrab.kehadiran 3 dari 5 manusia kesayangan.buat stress hilang.gelak muncul senyum timbul.bila aku di kelilingi manusia yang penuh dengan positive vibes.hal hal sibuk.telah di arah keluar dari otak secara jemaah once aku melangkah masuk dalam kereta dinan.walau moment pertemuan hanya dalam kereta tepi guardhouse.dan dalam keadaan cuaca panas standard hell.gelak senyum ketawa terbahak tetap ade.
jadi.. untuk dieeeeeenaaaaannnnnnnnn( u noe y i spell ur name like this rite?.hehe)
dan cikna yb dari taman ___________( xingat name taman kau) dari ijok berserta dart darlin.thanxs sebab datang dan berjaya hiburkan hati kawan korang nih.jasa anda semua tak kan saya lupekan til when when ok?kalau aku ade mase lapang.meh kite jumpe dan buat pillow talk.oraite tak? :)
dan untuk rekod.terima hadiah untuk belated birthday jugak.cuppies cumel dan sedap hingga jilat jari...daripada dinan.makan dengan perasaan bangga dan sebak.time makan tu dalam kereta.dan suasana luar kereta hujan lebat.lagi la sebak.sebab?
1) dinan buat sendiri cuppies tu.mesti ade orang cakap apesal la nak sedih sebak sangat.buat cuppies je kot..tapi korang tak kenal dinan.macam aku kenal dia.cuppies? dinan? dapur? masak? god.aku rase perasaan sebak ini berbaloi baloi.dan bile one of my pren puji cupcake yang dinan buat tu best..aku lagi triple bangga dengan dinan.dan aku rase aku nak suruh atau pakse tak pun merayu.tak pon buat muke cumel sedaya boleh.untuk beliau buat cuppies sedap nih lagi untuk majlis tukar status aku.dinannn bole la..puhleaseeeeeeeeeeeeeeeeee..


cuppies yang sedap.khas dari DJ.
dinan.lap u much.xoxo.sesungguhnye kau sangat rajin layan
kerenah cekadak aku.huuuu






dan sejak aku terima hadiah seperti di atas.keje aku adelah
mengunyah chocolate stawberi dan makan cupcake di mase lapang.perihal lemak di badan?
abaikan sebentar.nak tukar status lambat lagi.



------------------------------------------------------------------------------------------------

sekarang di perenggan kedua..



cikna.thanxs sebab gigih datang lepas kelas dengan berbaju kurung hijau ke hell kesayangan aku nih.aku kagum dengan research kau keatas fahrin ahmad.teruskan usaha kamu.hidup FA..!
sesungguhnya manusia handsome dan baik semacam FA harus kite jadikan object penyejuk mata dan hati.setuju?

dart.aku suke sangat mini xperia kau.next time aku godek lagi yea.mini xperia tu salah satu handphone dalam senarai keinginan aku tau.tapi aku ingin mini xperia kaler pink...tapi putih? cooliooo woo..aku harap kau letak la gmbar aku kat mini xperia tu.tapi sebelum letak better inform dulu.senang aku nak bagi gambar yang sopan sedikit supaya boleh kau tunjukkan dekat angah kau.since along kau dah berpunye sekarang.




dan untuk 3orang manusia kesayangan hati jiwa.terima kasih daun keladi.lepas abes theater mari la kite berholiday lagi.mau?





wassalam


ikhlas tapi jauh...@ yang ikhlas tapi malas..@ yang merindui kamu...?urghhhh..!
DAYS.(anggota ke 8 kumpulan merpati putih.)

abaikan muke tersandar keletihan di dalam lift.








p/s: merpati putih? aku bakal kene maki dengan 3 manusia berintelektual tinggi lepasan degree universiti tempatan lepas nih.harap mereka tidak gunekan ilmu master bile memaki.

2 comments:

Siti Noor Aminah said...

sedapnya cupcake! terus aku laparrrrrrrrrrrrr...

Hairil Rizal said...

Garapan tahap dewa ni mmg sukar utk ku memahaminya...erks!

Yg kutahu...cekelat stroberi utk sudah merobek deria rasaku kini. Harusku cari cekelat serupa dengannya!