Wednesday, January 11, 2012

LIL PWINCESS GOES TO SCHOOL

2012.
my lil cuttie amni najwa @ tatak dah masuk darjah 1.
dah besar dah anak dara sorang nih.harap harap perangai mase tadika dulu yang suke ponteng sekolah tak terbawak pegi ke sekolah rendah.makin bijak.makin comel.tapi masih macam dulu.suke menari.setiap kali pegi rumah aku mesti akan ade sesi menari.yang paling latest hari tu die ajar aku menari lagu kurik kundi.patah tangan mak yong nak meliuk liuk macam dato ct kakak oii.
sebagai peminat tegar barbie.awal2 lagi aku dah boleh suspect beg sekolah die kaler ape.nyaris je seragam sekolah kaler putih kalau tak.itu pon wajib kaler pink.aku macam tak sangka amni najwa dah masuk darjah 1.dulu dia nih.baru sejam jenguk dunia aku dah datang lawat.mase tu kemahin liat nak bukak mata.refused abes nak tatap dunia.hasilnye? sampai tadika malas nak bukak mate pegi sekolah.ponteng sekolah rajin.
pasal beliau nih la aku selalu tengok cerita barbie.
hari tu paling latest.nyanyi lagu rio.bile teringat beliau.aku beli dvd cerita barbie.beli buku princess.macam tak sabar nak jumpe beliau nih.nak tanye.sape name bff kat sekolah.sebab dulu mase tadika.bile aku tanye soalan sape name kawan kat tadika.amni najwa amek mase yang lame jugak nak jawab.macam pending pon ade jugak soalan tu.lame mase die amek nak recall name kawan2.maklum la.pegi tadika jarang jarang.ponteng tadika selalu la.
harap la amni najwa tak kene buli dengan kawan.harap harap beliau dapat beli makanan kat kantin.takde la kene langgar ke.kene tolak ke.harap die lagi rajin nak pegi sekolah lepas dah masuk primary nih.ouh yea.harap jugak perangai kuat merajuk tu ghaib bile masuk sekolah rendah.merajuk dengan cikgu boleh jadi isu local dekat sekolah kakak.jangan dibuat yea.

dan aku rase.aku makin rajin shopping pencil case barbie lepas nih.nak kasik up semangat amni najwa pegi sekolah.




tengok gambar nih aku pulak yang sayu
dah besar anak sedara aku
tak bleh dah nak pwincess lagi.kali nih kene sebut princess betul2
pelat2 tak mo dah.dah masuk school.kene sebut betul2 kan kakak?
err rambut tu skema la.tp ok la tu.harap dpt bertahan smpai abes waktu sekolah.








p/s: aku lupe nak tanye.amni najwa nih sekolah kat mane.duhh.nanti la tanye mak die.

2 comments:

Siti Noor Aminah said...

perasan tak, tiga2 budak pompuan tu pakai beg kaler pink. hehehe

Days said...

gc : tu la pasal nye.sekarang mmg trend beg skolah pink kot.aku nih dlu beg kaler biru .rilex je.mmg xde sense of fashion dr kecik hehehe