Wednesday, February 22, 2012

TAK MENYEMPAT




"teacher dah bertunang? nape awal sangat?tunggu la. saya tak habes spm lagi lah.tak menyempat la teacher nih.tunggu la saya dulu "

ayat romeo di atas berjaya buat aku hilang nafsu makan tengahari sebentar tadi.when my form 5 students tau yang aku dah bertunang.bakal kawin.beliau si romeo itu buat muke macam aku ade buat dose dose besar.macam aku yang gatal sangat tak menyempat nak bertunang.macam kan aku nih yang tengah nak amek spm hujung tahun nih.muke tak puas hati tu macam sedap kene lempang je tadi.ape dose teacher bertunang awal nih weyh? =,=


follow up questions yang aku rase nak pengsan.


" teacher nih dah sedia ke nak produce anak? mude lagi kan teacher.tak menyempat sungguh!
kalau kawin awal teacher.nanti kene jadi suri umah.tak bosan ke? "


boleh bayangkan macam mane aku nak jawab soalan pesen macam tu?
nak gune jawapan scientific atau jawapan kerohanian sikit?migraine aku.
soalan kalah melodi.abes kuat pon aku senyum je la.malas aku nak layan dah.soalan tu macam nampak sangat tak bagi aku kawin.ntah ape la dose aku dekat dieorang.
tu la.aku diam korang bising tanye cincin kat tangan tu cincin ape.aku senyum korang yang tolong jawapkan.cincin tunang heh? bile aku tak respond.korang buat conclusion sendiri sendiri.lepas tu tuduh aku tak menyempat.mane dieorang tahu ntah lepas kawin kene duduk rumah jadi suri rumah.memandai je.
dalam kepala aku mase tu.ade imej aku sedang karate meja guru!

lagi 6 kali masuk relief kelas yang same.mesti penyakit migraine tahap nak muntah muntah aku sampai.confirm!



school sweet school T_T











p/s: perangai ingin tahu tu bagus.tapi kalau dah terlebih ingin tahu nih boleh undang padah jugak kekadang kan?

2 comments:

Siti Noor Aminah said...

hamboiii.. bukan main lagi student, nak ngorat teacher ka?

Days said...

gc: itu name die hormon gatal students di aras bahaya.gua xde selera der.tunang gua lagi osem keh keh keh