Wednesday, February 1, 2012

HOWDY TEACHER !





Better than a thousand days of diligent study is one day with a great teacher








budak form 5 berjaya discover bakat vain dan rebel aku dekat sekolah tadi.tahniah! lain kali tolong la jangan cuba lagi :)
aku akan cuba untuk bagi semua ilmu yang aku sedang ada.penah ada.dan bakal ada untuk semua anak anak murid aku .
tugas nih berat.aku tau.bukti? hari pertama masuk sekolah aku dah tidur macam tak ingat dunia.macam baru selesai bina bangunan.memang jenis tak penah keje.sekali keje. tibe tibe je ade perasaan nak jadi suri rumah.
hari kedua.migraine pulak dah.sakit tulang belakang sekali.hari ketiga saket tekak.duhh!
mr liebchen dah gelak kat telinga aku siap2.dia dah boleh agak mesti jadi macam nih punye.
tapi pantang keturunan aku menyerah kalah.try dulu.lama lama hilang la dna malas nih.
dan effect bangun tidur lambat mase cuti akhirnye menjelma.memakan diri.
cukup macam mane la tido aku
tepat pukul 9 pagi dekat sekolah.dalam bilik guru.aku menguap macam badak sumbu sesat.
tapi part paling best dekat sekolah bile anak anak murid tu semua bagi salam bile jumpe
hari hari ade manusia manusia yang akan doakan kesejahteraan aku.syurga kan?
perkara yang tak berapa nak fun bile aku kene tanye.ape yang best sangat belaja bahasa inggeris? luluh hati aku dengar.seriyes.dugaan pertama.naive sungguh soalan walau di tanya dengan tonasi egois =,=''






p/s: hal hal amanah macam nih memang bukan hal hal main main.jadi doakan aku boleh tunaikan amanah yang 1 nih.

4 comments:

Hairil Rizal said...

Sungguh dan benar bahawa jadi cikgu sekarang ni mmg kerja yang hazardous!

Days said...

warlord: hahaha.left with no opt.have to do it.take it as part of my destiny? hehehe

iffat said...

wah.. pipi dah slim.. hihi

Days said...

weyh.jgn main2 pipi tu mahal!