Saturday, February 25, 2012

NCQ

Bad things are always going to happen in life.People will hurt you.But don't use that as an excuse for you to fail or hurt in life.





















tuhan nak ajar aku maksud berdikari.
tuhan nak aku tahu.semua orang yang aku sayang.
sedang menyayangi aku kembali
tuhan nak aku belaja.redha itu bagus bile kite dah berusaha sehabes baik
tuhan nak aku belajar tentang.aku tak perlu sentiasa jadi berdikari.ade perkara
yang aku sentiasa akan minta pertolongan orang lain.
dan tuhan mungkin nak aku paham.harta dunia tetap kekal jadi harta dunia.
dan paling penting.tuhan nak aku percaya.takdir itu indah.tertulis sedari aku belum kenal
dunia.
jadi tolong terima takdir dengan lapang hati.merungut tak dapat selesaikan masalah :)








p/s: 24feb 2012 1pm.NCQ di cium di persimpangan jalan.apesal ntah nak speeding dekat simpang.lesen terbang?

No comments: