Friday, June 22, 2012

BRETHREN

isnin pertama berpeluang bangun lambat seperti rutin sebelum bergelar cikgu.
tidur lena terganggu.bunyi epal yang nyaring buat telinga bingit.mimpi indah bersama brad pitt tergendala.mengambil kira yang aku baru je berpeluang lelap kan mata selepas subuh kerana berulit dengan thesis dan report.aku memang tak berapa gemar situasi macam nih.muke buruk bangun tidur di burukkan lagi dengan ekpressi tak puas hati.angkat call dan bunyi pertama yang kedengaran adelah bunyi hiruk pikuk budak budak.bunyi kantin sekolah.terus hati tukar mode sebak.baru la hati nak tenang dari perkataan rindu.baru lah badan nak tukar rutin.tidur lewat malam bangun lewat pagi.baru lah akal nak tukar setting.dari buat lesson plan kepada buat thesis hadap report.dah ade yang nak buat segment KLMJ macam nih.


received a call from my beloved brethren.yang sedang makan breakfast seperti lazimnya rutin kiteorang.waktu ke 5 atau ke 6.incomplete katanye bile aku dan fara tak lagi berhimpun di rundingan meja bulat tu.makan sambil gelak gelak.minum sambil ketawa ketawa.
i cannot asked for more.moment moment itu semua adelah perkara past tense yang akan di kenang sampai habes nyawa.
macam ternampak nampak moment kiteorang bergaduh bermasam muke.moment ketawa sampai mintak nyawa.moment bershopping sama sama.moment masak kuih habuk habuk yang akhirnya terlebih masin.
sumpah rindu.
aku bersyukur.aku di kurniakan kawan kawan baik yang sama gile sama sengal dan sama perangai.perbezaan antara kami hanya pada cop institusi pengajian masing masing.
yang lain semuanya sama.



guys u r d best.rindu pulak nak hiruk pikuk mase sukaneka.buktinya.
muke kite je naik pentas amek hadiah.owsem huh?




family portrait.
gambar selepas bertungkus lumus memasak di bilik ert
feeling feeling hari raya.














aku di kurniakan cikgu jahitan.cikgu masakan dan seorang kaunselor sebagai sahabat baik.thank god.i had enough.the end.

No comments: