Wednesday, June 27, 2012

AWKWARD MOMENTO

as for me and mr liebchen.pre wed photoshoot adelah big NO NO.sebab dua2 pon muke langsi.how meh nak senyum simpul fewit fewit depan camera? buat marah photographer je.tapi atas sebab tertentu.kene jugak amek pre wed photoshoot nih.seminggu sebelum lagi aku dah 4 kali mimpi ngeri pasal gambar gambar tu semua.mimpi ngeri nih due to kerisauan level melampau.
macam mane nak senyum pon boleh jadi hal nak risau.sumpah nebes.risau semua ade.
perasaan bahagia bahagia memang takde.
mr liebchen? ouh beliau kan manusia tenang.chill.mane gelabah.makin rilex aku tengok ade.
semua past dekat aku.dari hal pilih baju sampai la tarikh and venue.
mula mula cadang nak pakai baju biasa biasa je.tapi mak aku cukup tak berkenan dengan seluar jeans lusuh aku tu.jadi? aku akhirnye berbaju kurung kaler pink pada pagi ahad yang mulia.panas kot.aduhaii.
mr liebchen.aku suruh pakai kemeja.padan muke.nak sangat aku pilih baju kan.hambek.

sporting sungguh beliau.suruh pakai kemeja.pakai.tapi smart pulak beliau berkemaja.hilang image mamat bangla ;p
sandal ke capal ke semua hilang.siap pakai kasut lagi.
makeup sekali dengan hati cair tengok beliau itu.good boy !

photoghrapher tanye.ni theme utk photoshoot nih hape.aku jawab takde theme.rilex tak?
dah bende betul.kalau tak sebab terpakse aku tak buat yea.jadi memang takde theme.hantam sajelah labu.janji gambar tu semua siap.aku dah pasrah awal awal dah nih.janji takde adegan yang mesra terlebih.tak nikah lagi kan.no touching touching.kalau mak aku dapat tau.habes die bakar semua gambar gambar aku.nahas je.

mase nak bergambar tu azabnye lahaii.
aku senyum nampak gigi.mr liebchen pandang tempat lain.
aku tengah pandang mamat hensem tibe tibe pulak mr liebchen senyum simpul dah ready nak amek gambar.
hasil nye memang disaster.totally disaster.
abang photographer suruh bertentangan mata.jangan harap.failed.
aku sambil pandang mr liebchen.sambil mulut kumat kamit membebel.

apesal pandang orang macam tu? eh apesal senyum meleret plak tu.eh kalau orang yg kite kenal nampak how ha? kite nampak buruk ke tak?
heyy jangan nak nampak gigi sangat la..



sampai habes scene tu.now tell me.how gelabah i am..hahaha.
lepas tu bile abang photographer suruh adegan sweet sweet je.aku bantah.
bantahan yang ariff ! kiteorang gagal yea tugas tugas nampak romantis nih.memang tak romantis lagi mau buat buat.
memang gagal.
ade takde senyum pandang kamera je la.nih aku expert.hasil skill cam whore dulu dulu.
mr liebchen? failed.aku tengok hasil gambar.ade yang beliau tengah masam muke
macam la aku nih pakse die kawin lari dekat thailand.ade yang mate die tertutup.
dasarr kuat tido.lepas tu ade yang muke die senyum tak ikhlas.stress ok.
aku pon same lebih kurang.ade gambar tu aku pandang tempat lain.boleh?
gambar aku mengagumi masjid yang cantik yang ade kat area tu pon ade.
gambar mulut melopong nampak helicopter pon ade jugak.
patutnye session tu 4jam.kiteorang boleh bertahan 2jam je.
itupon dah mule rase nak pengsan.
cepat cepat suruh abang photographer berenti.kalau teruskan.memang tak kan ade gambar senyum
mr liebchen complained.otot muke die cramped.ye la asik senyum je.mane tak cramped.aku nih sampai gune sign language je punye mulut cramped akibat banyak senyum
hasil gambar dah dapat dah minggu lepas.ok la.bole la.aku bayangkan lagi worst kot
naseb la ade jugak yang semenggah.alhamdulillah.


layan je yang nih dulu yea.lepas nikah nanti
baru aku letak semua gambar.
now aku rase segan tak memasal pulak nak letak
:)
*tulisan buruk tu confirm tulisan aku*





















p/s: aku dan mr liebchen decide tak kan ade outdoor photoshoot lepas nikah nanti.membazir je.dua dua pon tak mesra kamera lagi nak buang duit hire photographer.baik duit tu bagi dekat aku untuk shopping .puas hati kan?




p/s: thanks to mr liebchen.atas kerjasama anda yang sangat superb.saya sayang anda.eh?