Monday, June 1, 2009

pemikir tegar

baru sehari di hell duit dah rabak lebih dari sepuluh ringgit..
ape je yang aku beli..aku...xmerokok...xpergi club..duduk rumah..tidur saje
pon abes sepuluh ringgit? ke ayam goreng KFJ kat cafe dah naik harga tapi aku xsedar lepas tu main bayar je dengan duit 50 ringgit sebab takdak duit kecik kerana mahu menunjuk yang aku tengah kaye raye sebab baru je bukak sem nih? ishk musykil la..xkan tidur kat atas katil sendri abes duit berkati kot..kalau betullah macam tu mau aku tido dalam kete je..save bajet..hurm..dari tadi aku pikir..dah macam-macam posisi aku create untuk berfikir dan mencari rational tentang ini..mula dari cerita upik,abu dan laura..sampai kelas miss kala jengking yang cancel ntah sebab ape..hinggalah time mentedarah kat miera tomyam tadi..now masih lagi berpikir...di hall..aku duduk diam di satu sudut tanpa bukak tv..takut fokus hilang sebab mane tau aku termaki make up menteri yang berkati ..fokus..mahu tumpukan sepenuh hati tentang hal ini..hurm..hurm..patutkah aku cmpur aduk kan hal kemelesetan ekonomi dunia dalam hal ini?




p/s: berfikir untuk menghidupkan neuron-neuron otak yang telah lame
pasif kerana tido berlebihan semasa cuti sekolah

No comments: