Friday, August 27, 2010

ALTER EGO

alter ego.adelah topeng untuk sorokkan ape yang ade dalam sudut hati paling dalam.
untuk kekal tersenyum riang di hadapan semua mata yang memandang.untuk tetap berdiri tanpa berpeluang untuk jatuh rebah dan hilang dalam diri sendiri.jadi bagus jugak ade alter ego yang semacam benteng ampuh untuk semua jenis dugaan yang datang timpa diri sendiri.
dunia di sebalik alter ego mungkin seindah dan secantik yang tak sape tahu malah diri sendiri masih lagi ragu.jadi.untuk kesekian kali.ape yang kamu.kamu.dan kamu lihat mungkin adelah alter ego pertahanan ampuh diri itu sendiri.bukan lapisan belah dalam sedalam kerak bumi yang mungkin berbeza dari zahir yang terbentang.paham?





p/s: syuhada hun.moga cepat sembuh.jangan lupe engrave name aku kat batu karang kamu.yang paling chantek utk aku tahu? =)

6 comments:

Berd said...

eh. ego kena tinggi. baru nampak lelaki. keh keh keh.

itu hari kata nak kawen. ni dah kawen belom?

Days said...

berd: bape byk kali kau tnye aku dh kawen ke belum nih kejadah ape.nak kene siku? bile mase pulak aku ckp aku nak kawen dh nih? kembali ke pangkal jalan la ustak.akibat byk sgt tgk pompuan mcm nih la perangai kau.hishhh

Hairil Rizal said...

Baru tau ada phrase 'Alter Ego' ni.
Mekasih!

Anyway, jgn dibuat selalu Alter Ego nie. Takut diri sendiri tak terbawa after some time.

Ada setuju ka?

Days said...

warlord: welcome.ehehe.setuju.setuju heheheh

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

alternator ngan alternate part number kitorg selalu guna kat sini..tapi itu semua takde kaitan ngan tembok ampuh ke ape ke..tp kalau spare takde alt part number sgtlah berguna..haha

Days said...

iffat: SENGET !!! out of topic.deduct marks.xkire.xkire