Thursday, August 5, 2010

TEPI KAIN

bila aku cakap.jaga tepi kain sendiri.maksud tepi kain sendiri nih.takde campur tangan unsur metaphor.takde unsur cynical jugak yang terlibat.aku betul-betul maksud kan tepi kain sendiri...tepi sudut kain.takde campur tangan sebarang literature component disini.jadi kepada mamat yang sibuk je nak kecoh pasal tepi kain aku yang tersepit pintu kereta tu.get lost..!
kecoh tol.gua nye suke la nak sepit kain kat pintu kete ke..pintu ketapi ke.hishh.sibuk je..
dah kain aku labuh ape leh buat.dah ukuran pinggang makin mengecil lantas buat kain jadi longgar sedikit ape leh buat.bukan sepit kaki ke tangan ke jari kelingking ke.sibuk la sibukkk!!
dan naseb paling malang bila terlibat dalam situasi di atas..adelah.kawan-kawan aku yang di harapkan untuk memback up kawan mereka yang mempunyai lebihan tepi kain yang banyak nih.tersuka dekat mamat penyibuk tu.siap melambai-lambai lagi tanda sudah jatuh suka sekaligus sebagai tanda terima kasih.demmit~!


" mamat tu handsome dowhh..prihatin lak tu hehehe.malam nih mesti mimpi muka dia.."
begitulah sedikit sedutan ayat dari kawan-kawan kesayangan...


" prihatin? tu PENYEBOKKKK tau takk??? "
jeritan berkumandang di seluruh pelusuk kereta.stresssss....! kalau hari-hari jumpa manusia penyibuk nih.mau aku kunci diri sendiri dalam almari.!




p/s: bila aku penat dari segi mental.gurauan bukan kaedah yang berkesan untuk buat senyum hias muka.


12 comments:

reen_sofee said...

hahaha
dia amik berat tuh weh!
hahaha
:p

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

kalau tegur jari kena hammer kira jaga tepi kain jgk ke? takde kain yg terlibat rasanya..wahahah

Hairil Rizal said...

No komen, tapi nak senyum banyak-banyak..

:) :) :) :) :) :)

Days said...

reen: penyibuk la.amek berat kemende.hishhh.

Days said...

iffat: amboi.xabes lagi isu jari kene hammer nampak..xde kain yg tlibat.tp jari yg ade drh beku dh terlibat secara rasmi sekarang nih

Days said...

warlord: senyum? aiseyh bro..xpe la sile la senyum..sedekah kan hehe.btw pizza tu pon leh kire salah satu sedekah hee

TALKaLOT said...

sbnr nye aku tumpang malu gak... hahhahahhah tp sweet pe... PRIHATIN tu.. ssh nk cr boy cam tu skrg... hahhaha... tu adalah sisa2 pemberian NYA..

Days said...

babe: xpe la babe.gua dh ade sorang yg prihatin dekat hati gua dh la.yg leh tahan gua nye mengamuk dah la.yg lain2 tu gua xmau.mau mike je heee

Berd said...

aku kalau duduk tepi kain aku akan angkat kain tu ke atas. lagi berbaloi.

lama tak datang sini. itu hari kata nak kawen. sudah?

Days said...

berd: hah mane kau menghilang.idup lagi.naseb baik.kalo x malaya akan kehilangan ustaz yg berlelucon mcm kau tu hehe.kawen? bila mase aku ckp.kau yg pandai2 buat assumption sendri.suke suki kau je huhu

Anonymous said...

" prihatin? tu PENYEBOKKKK tau takk??? "




sangat betol!

Days said...

anon: yeahh..at least sum1 agree with me