Thursday, March 24, 2011

MISI BERMULA.

mak aku suke jadikan peha aku sebagai metaphor dalam perbualan seharian.
contoh.

" biawak tu besar macam peha ayong tau..! "

redha.

akibat daripada metaphor itulah.sekarang aku sedang gigih mengerjakan rutin bersenam.bangun pagi.bersenam.bangun dari tidur petang.lepas basuh muke je
terus lari lari atas treadmill.penat berlari.nek beskal.penat naik beskal berlari balik.sebab tu dua je alat bersenam yang ade. dumbbell akil ade.tapi tak larat aku nak ade otot otot pulak dekat badan hehehe..maskulin sangat nanti seram buah hati.susah jugak kan?
sambil bersenam. sambil berangan.kalau la dapat lari pecut sampai klcc nih.mesti puas hati.selagi tak berlari dengan estimate mase setengah jam.tak sah! selagi tak rase berpeluh macam dah lari 8laps memang tak boleh berenti.harap aku istiqamah!



mini gym.hanya aku ahli tetap.
ayah member sparing.
mak cheerleader.
yang lain? dieorang dah memang selim.


peha aku bukan besar macam biawak.tu metaphor semata-mata.harap maklum.




p/s: pagi tadi mak aku panggil aku puteri santubong.rare kan?

8 comments:

Hairil Rizal said...

1. Biawak pun ada size kecik. OKla tu kan? Hehehe!

2. Apa sifat Puteri Santubong yg ada kena mengena dgn cik Days? Leher jinjang? Hehehe!

Days said...

warlord: hahahaha time kasih la sbb sedapkan hati yg dh low self esteem nih.huuu.nth la bro.smpai skang konpius.

- GC - said...

mak nak cakap, paha ayong dah kecik la tuhhhh...

TALKaLOT said...

babe.. kte hangout kt klcc nt lu x yah naik train ok.. just jog til there.. sangt istiqamah..=)

Days said...

gc: thnxs sis.sedapkan ati gua hehehe

Days said...

gc: thnxs sis.sedapkan ati gua hehehe

Days said...

gc: thnxs sis.sedapkan ati gua hehehe

Days said...

babe: hahahaha kang aku selim dr ko ko tacing yang.hehehe lari pegi klcc mmg style ah