Sunday, November 13, 2011

YESTERDAY BADAI

121111.
tepat pukul 8.30mlm.aku berduet dengan adik perempuan, pegi tengok teater badai semalam dekat istana budaya.meh tengok gambar sambil aku bercerita.


nih poster badai semalam.tengok hero dia dah boleh agak kenapa aku beriye nak pegi tengok
cerita nih.walaupon keadaan tulang belakang separuh oku.=,=
teater nih 2jam.aku fokus tak fokus sangat la.ade jugak keluar menguap sedass dua.
tapi nampak je aaron aziz menari lincah. terus aku punye menguap terencat.dem hensem.
aku terlupa.aku ade buah hati yang sedang demam di rumah.maafkan saya mr liebchen. tehee
lepas habes teater nih.saat yang di tunggu tunggu telah tiba.aunah yang expert bab teknik dan taktik untuk berjumpa artis yang terlibat bedasarkan pengalaman 5 show yang telah di tonton di IB dengan jayanye telah buat kiteorang dua orang jadi orang ke 3 dan ke 4 line up nak jumpe artis.salute dengan kehebatan aunah nih. TAPI ...tibe tibe aku nebes.demm.selalu jadi macam nih.dulu jumpe remy ishak pon.aku kaku macam kene sumpah dengan mak tiri cinderella =,=


aaron sangat cheecky hokeyh.sambil senyum simpul dia cakap thanxs for coming.sambil signed autograph dia tanya how was the show? aku jawap dengan suara tersekat sekat macam kene cekik hantu je hishh memang amat memalukan kaum.


si cantik manis gojes dan berbakat nih.memang aku minat dari zaman cerita maria mariana.
time tu aku stat dah berangan nak bawak moto besar.tapi macam biase.impian hanya tinggal impian .mane aku berani bawak moto.skuter yang org dok Ckp senang nk hendel tu pon aku failed.moto besar tu dalam mimpi bolee r huuu
erra fazira sangat friendly.down to earth.gojes dan baik.layan peminat sebaikk yang boleh.
siap tanya khabar.macam kawan lama.bile aku cakap.akak nanges pon nampak cantik.
sebab memang bende real pon.dia dah nanges teresak esak pon still tak nampak macam langsuir.kalau aku cukup 10menet meraung.dah boleh dapat iras iras langsuir.Tapi erra dengan humble nye jawab.mane ade.biase je kite dik.aunah pulak over okeyh.siap kirim hugs and kisses dekat aleesya anak kakak chantek nih.
bile aku jumpe erra fazira in person.aku tau.nih sebab nye.die bertahan lama dalam industri nih.
die memang mengagumkan.
ummi aida.sorang lagi cantik jelita yang ade dalam teater nih.bawak watak mak kepada aaron.dia memang dress up orang tua.sesuai dengan watak mem mem besar zaman dulu2
tapi kan.buat muke tua macam mana la.tetappp nampak cantik.make up pon tak berjaya nak buat dia nampak tua kerepot. tau la die jadi watak tua dalam cerita tu.tp still nampak muke cantik jelita die tu di sebalik make up.mmg mengagumkan sungguh!
fizz fairuz nih kalau watak mamat setia dalam cinta memang boleh bagi kat die
sangat menusuk kalbu.teringat watak aidil dalam nur kasih.tapi watak fizz fairuz kali nih
penuh dengan unsur lawak jenaka.aku terbahak gelak jugak dengar mamat nih buat lawak.
dalam die sedih hiba tu.sempat dia melawak.memang owsem.suara beliau pn best.sempat terkagum time beliau nyanyi lagu berkorban apa saja.


emelda selalu tampil dengan kejutan.10minit pertama teater.aku tak tahu langsung sape la watak makcik rambut curl yang tak cantik nih.dah la tak cantik mulut die laser tahap longkang.bile tengok dekat buku yang ade info tentang para pelakon nih semua.baru tau watak makcik kekwat tu ialah emelda.lain hokeyh.sangat berbeza.emelda in person super cumel.macam budak sekolah.







overall teater ni best.bagi yang minat teater la.bagi yang tak minat tu tak dpt aku nk nolong.aku pegi tengok pon sebab
1. ade aaron huhu dan jgk erra
2.dah penah bacer novel die





p/s; aaron punye pasal mr liebchen kne tido lambat sebab tunggu aku balik ;p
ampunn yea kesayangan.bukan ape nanti dah tua ade jugak mende yg nk di eksyen kat anak cucu ;D

p/s; laptop rosak.aku gune pc umh.keyboard plak rosak.memang menguji kesabaran apabila harus menaip entri gune onscreen keyboard ;/
ampunkn typo yang merata yea

2 comments:

Hairil Rizal said...

Erkh...nak jumpa Erra gak tapi segan sbb dia sekaki tinggi dari pakcik kot? Hahaha!!

Days said...

warlord: hahah xtau la.tp kalo dgn warlord sekaki tinggi.dgn me dua kaki la tu hehee