Tuesday, November 17, 2009

ANDARTU?!

musim cuti sekolah yang akan muncul tak lama lagi buatkan kad undangan walimatul urus bersepah-sepah di atas meja.ramai gak orang buat keje kawin time cuti sekolah kali nih.pening jugak la kepala mama ayah aku nak memenuhi undangan tu semua. senang cite jadual mama ayah aku kire fully book jugak lah sepanjang bulan cuti sekolah ni.tadi adik aku belek-belek kad kawin yang melambak dengan pelbagai corak yang bersepah di atas meja.maka terjadi la perbualan yang confirm saket kan hati aku.


akil: kak,ashriq nih bukan kawan sekolah kau ke? *pertanyaan dengan nada curious*

aku: ha'ah..classmate lagi.. *jawab dengan nada malas-malas.*

akil: ramai heh budak baye kau dah kawen.mak aleesya baye kau,ashriq nih baye kau..
*sambil buat muke berpikir-pikir*

aku: biar la,jodoh dieorang sampai awal. *jawab sambil kunyah kacang*

akil: oooo...kire-kire kau nih ANDARTU la heh? *tergelak-gelak macam setan*

aku:@#%^&* mencarut gune high pitch...







p/s: 23 tahun tu mude lagi kan?kan? kan? eh aku baru nak masuk 23 bulan doblas nih..
andartu? i dun deserve that .....!!!!!

4 comments:

Hunny Kitty said...

andartu ke antoo ke....pucuk pangkal hati kalau tak andartu pon susahkan idoop org lain pon tarak gune meh..ekekekkekekek

nice blog!

Days said...

dia.honey: agreee hehehe thnx u

kunang kunang said...

hahaha. tua dah
tua dah....

Days said...

tuween: mane ade bai..!!! gua mude lagi..hahahah