Tuesday, November 24, 2009

EDWARD CULLEN VS MR. LIEBCHEN

tadi ber-yming dengan kawan baik yang jauh di mata sentiasa dekat di hati tentang ciri lelaki idaman.semenjak NEW MOON nak jengah pawagam tak lama lagi wabak demam angau edward cullen makin menjadi-jadi.Sebab tu la kot muncul soalan keramat dari kawan aku khas untuk aku yang selalu cakap aku sayang mr liebchen tapi mimpi malam muke edward cullen jugak yang datang.tak pe la.sayang dengan suke dua perkara yang berbeza tahu.Hujah aku nak cantas tuduhan melulu dia yang cakap aku tak setia sangat dengan mr liebchen.Bisa tol mulut beliau.walhal aku hanya lah satu peratus dari peminat Edward cullen yang hot gile sape tak minat memang tak normal tu.Sekarang nih demi nak layan kan soalan cekadak kawan baik jauh di mata tapi dekat di hati tu aku akan listkan ciri-ciri lelaki idaman walaupon..dah terlambat untuk aku memilih kerana sudah 5tahun berlalu hahahahhaahhaa



ciri-ciri lelaki idaman
  1. tinggi dari aku..tinggi tak tinggi la cam dinan pon tinggi gak kan ? tapi nak tinggi cam akil tak nak rendah cm tuween ^_^
  2. muke die kalo pandang sure hati sejuk..muke stok surau nih
  3. pakai cermin mata sebab ayah aku pakai spec
  4. mate kaler cokelat.cam aku eh tak-tak cam ayah aku huuu
  5. die mestilah vampire.hahah tak la nih kensel..kensel..^_~
  6. pandai main instrument.sebab aku pernah ade cecite nak main drum tapi di bantah secara pakse oleh kawan-kawan
  7. pandai buat lawak macam nabil sebab nabil orang nogori
  8. tak suke marah sebab aku memang suke carik kemarahan orang ^_^
  9. tak merokok sebab ayah aku tak merokok
  10. sempoi tak peningkan kepala sebab aku tak suka lelaki metrosexual

ciri -ciri mr liebchen kesayangan jantung hati perasaan

  1. tak merokok.bagus.bersyukur.
  2. pakai spec.rabun sungguh.
  3. pandai buat lawak yang cenderung ke arah membuli dan menyakitkan hati aku
  4. sempoi.sangat-sangat sampai aku terpakse jadi warden asrama untuk displin kan beliau
  5. tak suke marah.nih part paling best.pendiam manusia sorang nih tapi sekali die bukak mulut hatta untuk tujuan nasihat pon boleh buat aku meraung sebab terasa hati
  6. pandai main instrument.beliau ahli brassband uitm.tapi tak suke bagi aku tengok die perform.ntah manusia jenis ape ntah tak suke orang tengok.
  7. tinggi.kepala aku kat paras tengkuk die je.selalu dia buli aku sebab aku pendek
  8. mata kaler cokelat.kalau tak silap.aku susah nak pandang mata dia.nanti cair senang sangat
  9. muke die pandang sure sejuk hati? depends.kalau time die nak buli aku, rase nak kasi cop mohor kat muke die gune tapak kaki dan tangan.
  10. vampire? die tak berkenan dengan cite twilight pon.die jeles tu aku suspek.pedulik la..yang nyata die tak suke darah.nak derma darah pon jenuh aku pakse.

p/s: untuk KAU ..amek sangat jawapan yang di minta nih .Etceli tak semua yang kite nak kite leh dapat kan? ^_^ tapi Edward cullen still aku yang punye kau pinjam je kan? kan? kan?

No comments: