Friday, July 16, 2010

MASE UNTUK SEDIKIT SUNTIKAN EMOSI

saketkan hati aku.pijak jasad aku.caci maki aku.tapi tolong jangan saketkan manusia kesayangan aku.aku sangat protective…walau tak pernah sape tau tentang itu.
bersifat seperti ibu singa liar memang perangai aku sejak dulu.aku boleh buat muka tak paham bahasa bila orang cuba gangu gugat hidup aku.
aku boleh tulikan telinga bila orang cuba umpat keji aku.tapi jangan saket kan hati manusia kesayangan aku.yang boleh buat aku rasa nak pegi sepak orang dalam kadar segera.yang boleh buat aku rasa jiwa aku tak kan senang selagi takde sape hurt setimpal dengan apa yang manusia kesayangan aku rasa.darah yang mengalir dalam hati dia.darah yang sama mengalir dalam hati aku.jadi bila kau hurt dia.jangan pikir aku boleh duduk diam sambil ketawa.dia mungkin baik hati.tapi aku belum tentu lagi.aku over react? memang pasti.
kau penah paham maksud blood ties? darah daging?
aku rasa apa yang dia rasa.aku kenal dia lebih dari kau kenal dia.kalau aku tak tergamak hurt dia.sapa bagi kau hak untuk buat dia? untuk saketi dia? aku tak ade niat nak jadi syahira yang temper.syahira yang ikut kata hati.syahira yang hanya reti mengamuk dan tuding jari bukan kat diri sendiri.
bila syahira tu menjelma lagi.aku takut.aku sendiri tak kan kenal sapa aku lagi.
jadi tolong yea.tolong jangan cuba buat manusia kesayangan aku hurt lagi.
kelemahan aku adelah aku tak tega untuk berdiri kaku kejap diam pegun sambil lihat mereka yang aku sayang saket dan menitiskan air mata.aku rase hopeless..sangat hopeless.
dan aku benci bila tahu aku hopeless.aku benci perasaan tu.serious.




p/s: cepat-cepat dengar ruqyah.-_-'

p/s: untuk mr liebchen.thanxs sebab sudi tahan telinga dengar aku meraung macam ilang kucing…kamu.memang banyak membantu.love u.till when when =D

2 comments:

reen_sofee said...

nape nehh meekk??
sape buat org yg ko syg tuh??

Days said...

reen: sum1 hurt my lil sis darl.sum1 bad.hehehe but now evrything dh ok =)