Wednesday, April 20, 2011

Entri Sebelum Tidur

Status fesbuk yang paling stylo aku penah bace dan rase boleh timbul minat ialah :

Assalamualaikum.kalau tak jawab dose.kalau jawab sayang :)

Macam macam heh sekarang? Bayangkan kalau kene sapa dengan salam jenis macam ni.dah diri dalam persimpangan dilema pulak antara nak jawab atau nak marah.budak budak zaman fesbuk sekarang ni makin canggih.zaman aku sekolah menengah dulu tak pulak creative jenis main dengan unsur agama macam ni.somehow mende ni sweet tapi jangan di buat selalu.salam tu satu doa.kalau selalu buat main pon jadi tak best.nak hype selalu pon kene teliti jugak hal hal agama sekali.seimbang akhirat dengan dunia tu mende bagus kan?

Btw hari yang ke 3 di hell.semakin hari perasaan tak ikhlas semakin pupus.mungkin sebab dah ade kerja nak buat.mungkin sebab otak dah kembali berselirat.bila orang tanye apesal nak belaja sangat? Dah ade buah hati.sile lah settle down hidup tu.perempuan belaja tinggi mana pon akhirnye nanti sibuk jugak dekat dapur masak masak.
Stigma masyarakat melayu memang aku tak boleh nak ubah.
Tapi ape yang aku boleh cakap ialah,
Aku belaja selagi mampu dan selagi seluruh umat manusia kesayangan aku bagi restu dan tuhan permudahkan semua urusan aku.mudah kan? Kenape kene bataskan sesuatu kalau kite mampu lakukan?

P/s: this thursday.bakal balik semula ke rumah manes rumah.eiji cakap die rindu.tak sampai hati pulak awak mendengarnye :)

2 comments:

Siti Noor Aminah said...

kau macam adik aku. dia tak penat2 study, non stop smpai skrg dah smbung amek phd.

* semoga Allah permudahkan jalan untuk adik2 semua. amin.

Hairil Rizal said...

See..not so bad at all kan?
What is needed is that little getting used to sensation...


Ayat kontra - Selamat berhujung minggu dgn Eiji!!
Hahaha!