Wednesday, October 17, 2012

MAKHLUKKETIGA



Susah sebenarnye nak ajar eiji d orange cat tentang institusi perkahwinan.
hal hal mcm nikah kawin nih 
subject core untuk pemahaman sekor kucing gemuk kaler oren yg hanya tau makan selepas bangun tido dan tido selepas kenyang makan.Sebelum nikah.eiji adelah penghuni rasmi bilik aku.kalau dia hilang tibe2 je takde dekat hall.silekan la carik dalam bilik aku.tak atas katil.bawah katil.paling jauh eiji bole pegi.dekat dalam lembari baju aku.perangai gedik  mcm kucing betina je nyorok2 dlm lembari.padehal kucing jantan nih.
saje suke feeling2 gojes.tau la bulu mate lentik !
eiji suke tido dgn aku.tu kenyataan.scene tido aku melintang arah ke kanan beliau melintang arah kiri katil pon selalu terjadi.kadang2 kalau rumah sunyi sepi je.mak ayah aku suke bukak pintu bilik aku.maka terhasil la pemandangan makhluk tuhan berdua sedang riang gembira tido.
senang cerita bilik tido aku.katil aku adelah playground eiji.
sejak dah kawin nih.aku ingat eiji tak suke la tido dgn aku lagi.
sebab dh ade mr liebchen kan.
ouh tidak yea.tidak tepat sungguh sangkaan aku tu.
eiji tetap tegas dlm menunjukkan authority nye sebagai tuan punye bilik yg ke2
eiji TETAP nk tido dlm bilik aku jugak
be it la aku nih dh ade suami ke tak.
haru sungguh !
ade sekali tu.aku cepat2 tutup pintu bilik
tutup lampu
aku ingt eiji putus asa lantas pegi carik bilik lain untuk tido
tak hokeyh.
beliau gegar pintu bilik aku sambil mulut riuh berbunyi mengeow 
urghhhh!
salah aku manje kan sangat kucing sekor nih
mungkin dah terlalu BFF sangat sampai eiji tak hingin langsung berpisah
aku pon sebenarnye mcm tak lena tido kalau eiji takde.tskkk 
sekarang eiji dh pandai main politik
dia yg dulu nye kalau jumpe mr liebchen kemahin kerek nak mengamuk
akhirnye dh jadi BFF dgn mr liebchen
modus operandi eiji berbaik dgn mr liebchen tak lain tak bukan ialah
untuk tido sebilik dan sekatil dgn aku
seriye obses dgn aku kucing obese nih T_T
tapi tu la naseb  mr liebchen sayang kucing
eiji pon dah pandai BERDIPLOMASI dengan mr liebchen
mak aku siap suruh beli katil lagi  besar lagi sebab eiji tak nak tido tempat lain 
selain atas katil aku jugak
bayangkan ok.katil queen.
aku,mr liebchen dan eiji
naisss kan
eiji bawah ketiak belah kanan aku bawah ketiak belah kiri
ADIL kann?








tengok la tu siapppp tido bawah ketiak mr liebchen lagi.
nyenyak kot eiji tido
tengah2 malam aku terjaga.eiji BERDENGKUR ok
punye lena sangat siap berdengkur bagai
tacing je aku tengok
mr liebchen pon kemahin.tak kasik nih bawak eiji keluar
hah elok tido la korang berdua
aku tido dekat carpet bawah katil pon takdehal grrrr
I is tacing !!!










p/s: berdengkur satu pakej dengan mengigau kot kuceng sekor nih.

No comments: