Tuesday, August 11, 2009

CARA MEMBASMI VIRUS RIAK BELAGAK DI KALANGAN YANG TERSAYANG

sekarang mr liebchen dah start riak belagak angkuh sombong dengan aku..
mementang dulu aku selalu kutuk hp zaman jahilliyah dia..sekarang sejak ada hanphone baru dengan camera yang canggih..dia semakin riak..ade ke die tanye aku..hp aku ade ke tak video call?? carik nahas betul..perli la tu..walhal bukan die tak tahu..hp aku xpress music..untuk dengar lagu je..
video-video nih g tgk kat you tube la...!
kurang senang dengan sikap riak dia tu..aku dah rancang satu tindakan anti-riak bagi membasmi sikap sombong angkuh beliau tu..aku cadang nak abduct hp baru dia selama sebulan..bukan apa aku nak buat kemas kini data kat hp tu..dia kan new user..mane mahir lagi gune gadget canggih terlebih tu..kang rosak ..die gak susah..sebagai manusia prihatin aku memang senang dengan tanggungjawab sosial sebegini.lagipun aku nak pastikan..beliau ikut tak syarat-syarat hp canggih yang ditetapkan oleh ISO syahira 2009..
syarat-syarat ISO tersebut memerlukan beliau:



-letak gambar aku sebagai wallpaper dan skrin saver hp (WAJIB)
-lagu ringtone dan msg..lagu feberet aku..atau paling koman lagu feberet KAMI..
-at least ade 3 atau 4 folder gambar aku dalam hp tu..
-setiap 2minggu hp tersebut akan di spot check kan oleh aku sebagai si pembuat ISO
-jangan mengade nak ade hidden folder..kalau ade.. hp akan di rampas dan tak kan di kembalikan
-hp xyah mengade nak letak password..kalau ade password letak birthday aku..atau birthday dia..jangan ade password number yang aku tak tahu langsung apekejadahnye number itu..
-etc...tunggu aku pikir ape lagi syarat yang bernas untuk halang proses riak angkuh belagak
tu





p/s : tapi tadi mr liebchen snobbish itu telah menghantar mms (percubaan pertama beliau..dan berjaya!!! yeayyyyyy )
gambar tempat lepax petang-petang kami sambil riadah tengok beruk di atas ranting berjalan riang, satu waktu dulu ..so sweet..^_^ reminds me about our good old days huhu..sekarang hati tengah belah bagi..nak abduct ke tak hp beliau...-_-"
macam mane manusia itu tahu kelemahan hati aku? demmmmmm~!
tak sia-sia pengalaman selama 5 taun die..tahu jugak cara nak bagi aku jadi tidak tega....haishhh....

2 comments:

kunang kunang said...

hahaha
ISO syahirah
takde iktiraf langsung

Days said...

tuween: eh ade la approval from me...hahahah buat la iso untuk dri ko lak..best ouh