Thursday, August 20, 2009

dah tua bangka tolong buang perangai darjah satu kamu tu !!

seriyes..dalam mood aku yang serba celaru tertanya-tanya apekah perlu untuk delete semua mende yang lepas ..takut terkeluar semua sifat childish segala..tapi ade mangkuk tingkat baboon tua *maaf bagi gelaran yang tidak matang..ouh aku sangat marah dan geram*
yang senang hati delete aku kat facebook dia sebab ..aku tak tolong dia untuk jadi penyiasat muda buat kali kedua..hey...childish gile perangai kamu! aku tak tolong sebab aku banyak keje..okeyh im busy n0wadays ..even busy dengan aku tak kacip sungguh ..pedehal.???
kalau aku memang benar busy tak leh lapangkan diri nak tolong mangkuk tingkat baboon tua tu salah aku ke? hey kalau aku tengah down kau tak pernah nak tadah tinger dengan semua keluh kesah aku ..tapi bila kamu memerlukan tempat meluahkan masalah ..sanggup telepon aku belas-belas kali macam aku nih tak pernah ade keje dan free tiap-tiap hari..demmmmm
sungguh piss me off...tindakan kamu kurang benar sifat matangnya..!
eh tak dak hal la ..delete je ape mende yang ade...aku malas mahu amek tahu..tapi seriyes..aku menyesal kenal kamu..walau ade sejuta orang pernah tabur palat dekat seorang syad tapi tak se shitto palat yang satu nih..demmit~!..

ntah kenapa aku rase kali nih benar-benar ralat....







p/s: ok now aku tekad ape je mende lame aku tak kan buang delete semua ..sebab aku rase dah ke childish an nye...-_-"

No comments: