Wednesday, August 26, 2009

MANE WEH..DAH POSE YANG KE-5 NIH...?!

rampas remote astro dari aleesya..ntah hape-hape..dh makan nestum tapi still nak makan remote pula...aleesya cemik muke..ada tanda-tanda nak start nanges..terus aku buat muke clown sarkas royal london..terus gelak sengih-sengih..pheww..lega..kalau dia nanges nanti boleh buat tuli telinga..! aku terus tekan channel-channel yang aku suspect akan ade cerita yang aku nak sangat tengok tu..5 channel dh aku lawat..still bayang wajah yang aku nak sangat tengok tak menjelma..tak putus asa..tekan channel lain..channel arab,tamil,cina,semua aku tekan..just nak sedapkan hati ..sebab tak jumpa apa yang di cari..hati mula resah gelisah ..takkan takda kot..biasa nye bulan pose cenggini la boleh tengok mende tu semua..aish..ni dh poser ke 5 dah nih..tak kan tak muncul-muncul lagi? kat sape aku nak tanye nih..? takkan kat anak jiran sebelah umur 5 taun kot? aleesya buat suara menderam persis rimau nak tarik perhatian aku..aku pandang aleesya..pandangan layu..
"aleesyaaaaaa..gud gurl..tau tak upin dan ipin channel berapa? aleesya rase ade ke tak upin dan ipin bulan pose nih? "

bertubi-tubi pertanyaan aku utarakan buat aleesya tapi....
pertanyaan aku hanya disambut dengan senyum simpul pasti cair oleh aleesya....




upin dan ipin..cerita wajib tonton pada bulan ramadhan

nape tak disiarkan? berpikir patutkah aku buat piket depan kedai jual

baju tshirt upin-ipin tanda bantahan?

p/s: tak boleh sandarkan harapan kat aleesya..beliau tidak begitu into upin dan ipin..yang beliau tau..makan nestum dan minum susu...yang lain..beliau malas nak amik kesah..-_-

3 comments:

iley said...

Pakai shirt I Heart Upin&Ipin,

Bukan mmg ade ke?
setiap hari 5.30ptg, 8.30mlm
Di tv9, Dekat di hati

Days said...

ili: ade ke? pehat aku xtaw n xjumpe pon huuuu nanti aku check la..aish..rugi la..kalau tlepas cite tu

iley said...

yg tayang skang nie,
repeat show la
season 3
ade hang upin n hang ipin.
jarjit jadi ketua lanun.