Saturday, February 21, 2009

bad day..

xsangka sukar dipercaya..cousin aku xcident utk kali kedua..
humph...dlu mase first time die xcident x melibatkan hospital hanye kecederaan ringan je..dis time siap masuk spital sebab beliau pengsan dan muntah2 selepas di langgar oleh pemandu mabuk yang annoying gile(memang org mabuk tidak friendly kan? )
cousin aku bergegar otaknye dan kene amnesia sementara..which is xmampu ingt balik kejadian malang tu ...ye la kalo aku pon xhingin ingt kejadian aku dilanggar dan terhumban jatuh di atas jalanraya ..kalo la mende tu indah xpe jugak ..nih x indah langsung malah menyeksakan pula..kesian cousin aku ..terlantar je kat spital..nak bangun x leh sebab pale die pening2..hurm mane x pening otak bergegar hebat..

betol la cakap mama aku ..walaupon kite berhati2 ekot peraturan tapi
org lain x berhati2 kite gak yg susah,,
kne langgar sebab kecuaian org lain..macam kes cousin aku nih..
si pemabuk yg annoying ni pulak senang hati tuding jari kat cousin aku yg dh terlantar kat atas jalan tar tu ..naseb la ade saksi di tempat kejadian ..kalo x senang2 je mamat tu blah kan diri ...dh tu akhirnye setelah die memutar belit cite die leh pulak buat permintaan yg bikin org saket ati..
tengah cousin aku tersadai xsedar dri die nak bayar separuh je dari cost rawatan tu ..walhal sebab kecuaian die la cousin aku tu perlukan
rawatan..cube la die x mabuk xde nye cousin aku masuk spital bagai2..ngok ngek nye worang...xdk baca nye woranggg...
angin tol ..dh salah xmau ngaku dh tu tuding jari kat org yg innocent..dh terbukti salah masih lagi nak mengelak..akhirnya..hah balai cerita huhuhu
harap2 masuk lokap lelame skett..kalo kuar abes di langgar nye ramai lagi org nanti ..makin banyak lak penduduk seremban yg akan bergegar otak nye..naseb die baik cousin aku ilang ingtan je kalo cousin aku sewel aku
aku carik die sampai dapat.
humph..hari yg memenatkan ..baru jejak kan kaki kat seremban aku harus ke hospital dan menghidu bau ubat yang menyeksakan idung aku nih ..
naseb..naseb..





p/s: aku ade level imiginasi yg agk pelik setelah melihat condition cousin aku di ats katil spital itu..aku terbayang die terbang mcam edward cullen dlm twilight...hurm..aku ke nih yg gegar otaknye sekarang?

No comments: