Monday, February 9, 2009

keangauan tara tinggi ..

hari nih ...demi untuk melihat seraut wajah handsome yang aku dah minat sejak aku belum akil baligh lagi...aku tabahkan hati dan bulatkan tekad untuk bangun pagi demi untuk menonton citer terbaru wajah keangauan hamba @ brad pittt...

memang aku sgt curious dengan cite "THE CURIOUS CASE OF BENJAMIN BUTTON" nih (curious dengan level kehenseman brad pitt sebenarnye)..jadi aku pon pakse diri,pakse mata yang memang aku yakin xcukup tido untuk bangun seawal yang mungkin sebab movie tu start kol 11.10am..

dan x cukup dgn itu aku sanggup memakse mr liebchen untuk

tgk jugak cerita tu walaupon aku pasti sangat beliau xsuke cerita remeh temeh yang x mencabar minda beliau itu...

tapi beliau ekotkan jugak kehendak mengade aku yang sebenarnye bukan nak tengok sangat cite tu tapi nak tengok brad pitt semata2 hahaha

terima kasih kerana memahami kehendak mengade diri ini sayangku (^_^)




citer nih memang la best sebab sebagai peminat brad pitt aku sangat puas hati dapat melihat wajah beliau di hampir setiap babak dalam filem nih
dah tu ade extra sket heh...anak beliau yg sgt comel iaitu shiloh..turut belakon dalam citer nih ...lagi la aku suke tengok huhuh..
memang citer nih secara keseluruhannye memang okeyh...tapi tu la saket pinggang aku duk dlm cinema lelame benar...cite nih berdurasi dalam 3jam lebey...berchenta aku nak tahan mata ngantok aku nih demi untuk tengok cite nih smpai abes...mr liebchen awal2 lagi dah sound..kalau die tertido jangan marah,merajuk atau buat muke(ni hobby dan habit aku)
memang die sangat mengantok dan xcukup tidur tapi demi nak ekot gak kehendak minah ketegak ini..die sanggup korban mase tido yang amat berharga itu...dan aku redha dan pasrah je la kalo mr liebchen terbongkang kat sebelah aku nih membuta...walaupon aku mcm xpuas ati kalo beliau tido n tinggalkan aku sorg2 tengok cite tu ..tapi aku faham beliau letey..janji beliau ade kat sebelah aku ..walaupon beliau lena tido..
aku memang mempunyai istiqamah yang tinggi dalam menonton citer ni
sampai abes..xsesaat pon aku terleka,teralpa atau terasa nak kencing..
dan aku sedikit pon x tergode nak membute walaupon mr liebchen kat sebelah aku nampaknye sangat lena.time babak yang memperlihatkan
brad pitt tampil dengan muke yg handsome sesangat
aku tak dapat menahan diri..aku terus teruja yang amat dan reaksi aku itu telah membuat mr liebchen tergangu lenanye..beliau terus menarik muke
14 lepas beliau sedar yang aku xcited sebab brad pitt amat handsome ..
hahahah...mesti beliau mengutuk aku dalam hati tu ..tapi ape aku pedulik..
janji aku senang hati..puas hati,,,hehehe
itulah impak brad pitt pade seorang aku ..smpai mr liebchen yang aku jamin aku sayang sepenuh ati tu pon aku leh terlupe sebab brad pitt sudah di depan mata...humph..dasyhat jugak pengaruh brad pitt nih ..
tapi ape boleh buat...selayaknye orang yang berbakat dan punye paras yang memikat diiktiraf begitu...walaupon pengiktirafan itu sedikit melampau..
macam yang telah aku tunjuk kan sebentar tadi hehehe...
p/s: seribu brad pitt pon tidak boleh mengantikan KAMU syg ku (^__-)

2 comments:

i Pakcik Zharul said...

tidak mahu bace smpai abes kranan xmaw spoil plot nye.

argh..mahu tonton jua.

Days said...

hahaha...kamu pasti teruja juga dengan beliau yang irresistable itu.