Sunday, February 15, 2009

raikan cinta...

okeyh sejak balik semula kepangkuan HELL terchenta makin jarang dapat meluangkan masa dengan blog nih ..kalau ade pon jenguk-jenguk macam tu je..xdapat nak buat ape per...nak membebel sambil memaki dlm ini belog pon rase cam x cukup mase and nak tercabut urat kepala je nak pikir idea yang kalau time aku nak ,die memang susah nak dtg.. kalau aku tak nak, die datang tnpa diundang( memang menyebalkan perasaan kadang2..)
balik HELL aku kembali bz dengan keje - keje yang aku tinggalkan kerana bahana mata memerah dan ketumbit yang berat itu ..banyak jugak keje tertangguh yang memerlukan perhatian aku ... macam2 hal la...assignment la presentation la..alahai mende biase yang bile die nak semuanye dalam satu hari sahaja tu yang membuatkan mende tu jadi luar biase...!
senang cerita hari di HELL memang memenatkan otak je la kejenye..xpernah aku rase HELL akan bertukar Heaven pula...xpernah dan neverrrr....
oleh kerana fakta itulah hari berkasih sayang menjadi hari paling suram dalam sejarah hidup insan di HELL ini...semua berpusu-pusu nak beramboss dari HELL untuk raikan cinta di luar sana ...lari jauh dari semangat negative HELL nih ...tapi aku jugak yang stranded di HELL nih mengenangkan test opah dan presentation opah...( saat nih aku nak menjerit sekuat hati sebab aku bengang kenapa hari kasih sayang pon aku terpakse ingt kat opahhhhh...!!!)
mr liebchen balik batu pahat dan aku tak dapat gerak gmane2 sebab keje menimbun so ..memang hari kasih sayang itu tidak memberi apa2 makna pon buat aku secara obviousnye...
ade pon malam tu aku berbual dgn mr liebchen dan perbualan itu pon hanya sebentar cuma..die dh letey die nak tido ..jadi itulah secebis kenangan romantis pada hari kasih sayang..yang mana seingat aku
tanggal 14 feb itu memang selalu tidak membahagiakan seorang aku
hurm...xpe xdk masalah ..aku tak kesah ..sambut atau tidak tak beri sebarang makna...sebab kasih sayang itu bukan semata harus ditunjukan pada tanggal 14 feb itu sahaja...hari lain pon kita leh raikan cinta..(^_^)
cinta itu perlu diluah perlu di lafaz setiap hari...agar ...orang cepat lupe mcam aku nih xterlupe aku dah ade mr liebchen dan pura2 jatuh hati kat insan lain hahahahhahaahahaha....



p/s: hari kekasih hari berkasih ini hanya mengembirakan insan bernama juliana sahaja...beliau lahir pada tanggal ini dan beliau juga sekarang sedang bahagia berkasih sayang...(^_-)
dan aku amat merindui dinan,dart ,cikna dan jue berserta ecah dan ieja pada hari kasih sayang nih ...xsalah kan aku sayang best buddies aku???tibe2 terpikir nak mintak mawar merah dan choc bentuk hati dari deyal hahahaha

No comments: