Monday, April 13, 2009

Kritikan itu sangat membina...

"ha'ah la ayong nampak gelap sket.."

kenyataan itu........keluar dari mulut lelaki kesayangan aku..
sedikit comment dari daddy kewl aku tentang kaler kulit aku yg hitam maness sekarang nih...ok ..kenyataan tu pedih mahu diterima...

tindakan dari comment diatas:

bergegas ke guardian berdekatan ..beli cream pencerah muke..ouh so lame...! mende yg dulu aku jarang gune..sebab rase kalau kulit tak putih dapat cerah sket dari aunah pon dah kire bangge..tapi sekarang ..tindakan pantas harus dibuat....maruah perlu dijaga...dh cukup saket ati bile kinah ari-ari panggil aku niggah..celopar kan dia?
now..aku perlu tabahkan hati..sabar menanti..bile lah cik cream pencerah muke nih nak ade tindak balas..lekas..lekas..aku mahu cerahhhh..

buat rakan2.....tolong bersabar kalau saya bertanyekan soalan berbentuk begini "weh aku dh putih ke belum? "
atau "ade ape-ape perubahan x kat muke aku? "
dalam tempoh xsmpai 5minit untuk setiap soalan...kamu semua perlu tahu..saya kehilangan satu kelebihan ..kelebihan lah sangat...!!!



p/s: aku dapat semua comment yg teruk tentang kulit berbelang nih
dari semua pihak kecuali dari mr liebchen..seperti biase setiap kali
aku bertanye tentang aku dah makin gemuk ke,aku dh gelap ke
atau eye beg aku buruk sgt ke..atau tentang ape-ape saje..jawapan dari
die hanyalah.." biase je ..xdk pape yg beza.."
aku selalu terpikir yg die nak jaga hati.. ..atau die malas mahu amik
kesah?

3 comments:

syak n kinah said...

niggah sabar itu separuh dpd iman..n fyi, cream tu duit aku k? bile mau bayar hah?

kunang kunang said...

hahahaha kinah ni budus gilak.

Days said...

haha..itu balasan sebab ko ejek aku niggah..eleh lu org kaye..berape hengget je menda tu..hajjah bakhil la ko nih..!