Wednesday, April 8, 2009

TAK BENCI..JUGA..TAK SAYANG

Kalau rase diri bagus sgt..tolong pergi..pergi jangan kembali lagi
Kamu xsudi kami seratus kali benci..mengerti?
Kenapa harus ikut telunjuk kamu?
Kenapa harus tuding ke situ?
Kamu rasa kamu bagus?
Silekan berambus..
Semua orang harus ekot emosi kamu yg konoNnya bagus

Bagus ke kalau kamu sendri tak lurus
Bagus ke kalau kamu sendri kurang telus?


Macam-macam kamu nih
Maki orang marah orang
Tapi time kamu tidak punya uang
Dekat siapa kamu mintak pinjam?
Ada dekat sarang baru yg xpunya sawang?
Manusia lupa diri
Manusia keliru peribadi


Menyesal mengenali kamu
Manusia hingusan yg tidak mungkin bergelar imam..
Mengapa? Kerana dia dua alam..
Sekian…






p/s:biar kan..teruskan..silekan saket hati dan memaki
aku xmahu peduli lagi..

9 comments:

syakinah saffarudin said...

wahai sista niggah..dun wori..die x
perfect die x bagos..biakan die..aku kenal siape die wpon x ko bgtahu..sampaikan salam maut khas buat die dr aku..usik ko sekali je lagi akan ku kerjekan die sampai mati..wpon usikan berbaur lisan..aku x heran..aku benci manusia dua alam..x pernah blaja dari kesilapan zaman nabi dahulu kala..nk bantah hukum Allah ape? bodo! x de otak...jangan sampai aku tampar manusia tue..kalo die rase die dh cukup bagos kate ngan die p mampos..

huh aku emo!

Dashing Days said...

haha..dem u gelar aku niggah..tapi xpe hitam tu maneess..thanx sebab mahu tampar die..kamu mahu tau sesuatu? aku mahu sula die..bagi die sedar hukum tuhan...xpe aku xjejas..buat ape mahu tewas sebab si laknatullah itu? haha..im gud sis..no worry..
den taw ko dh lame x silat..pasti gatal2 tangan kan hehe...

syakinah saffarudin said...

paham pon..next sem wajib aku masok nek bengkong sampai merah baru ley marah..cis bedebah nye katak!

kureenanana said...

hahahaha
ape la dua beradik ni.
hihihihi
kinah. aku pon benci gak owg dua alam nie.
hipokrit.

syakinah saffarudin said...

heheaku terEMO plak malam td..bengang kot ngan manusia budjet perfect x tentu arah nie..dh teterang katak nk lg budjet bagos..huh..aku pon memang banned warga katak pelesu macam manusia itu kerna bukan shj hipokrit kureen tapi gedik..ee aku nie kalo malaysia x de undang2 hak asasi aku dh lame tekeh manusia cm tu sampai mati dh...
(tekeh gegalak ley wat org mati ke?)

Dashing Days said...

oit tuween ..aunah..dh2 la tu..biarkannn..hidup xlma..hidup ada karma..huhu
pape pon kite put aside semua drama..strt str d utk final..ngerti? hehehe
hey peringatan diatas khs utk tuween..kinah kamu jgn lupe dri walau final kamu lmbt lagi hehe

ilya syafeena said...

ohhhhhhhh kakak kinah rupenye!
hye AYONG!!!!!!!!
ha tgk tu mak ngah dah membebel.

Dashing Days said...

ahaksz..yea yaya..tp adik kinah la..sebab die matang sgt n suke mbebel haha

syakinah saffarudin said...

yaya..shut up! shut up! lah ye..