Friday, April 3, 2009

010409

FoOLiSH dAy..1ST ApRiL..


malam before tu.. usai solat isyak ..tibe-tibe aku dengar jeritan gadis-gadis sawan yang tertekan menjerit macam xingat tuhan di bwah blok di tengah-tengah bulatan...
APRIL FOOOLL......!

xbelajar civik punya orang..tengah malam still nak melaung cam kat hutan..
xkan la xcited sebab april fool je..aku ingatkan ade orang saket la tadi..
eh..ouh dah masuk bulan april dah ke? Hurm..tinggal 17days to go...

Atas keinsafan yang xberbelah bagi..celik mate,mandi-manda terus hayun langkah ke library ..study,study..study...sleepy...

4jam selepas itu ..

balik rumah...rehat..solat...tibe-tibe dtg idea jahat...komplot yg hebat..
yang penting? KERJASAMA...!!!



4.45 ptg..

dihadapan pondok guard...saudara momoz telah dikenekan secara total oleh cha,ciwak dan aku ..cha selaku ketua programme..ciwak penolong ketua dan aku pelakon yg berjaya mengelentong momoz dengan expressi muka,intonasi suara serta props yg meyakinkan..
kami semua ketawa sambil tekan-tekan perut..lawak..lawak..
tapi momoz dah mula bertukar menjadi hijau,,,

Result..
momoz terpedaya..kami semua dihadiahkan dengan.....

"Fuck,Fucker..Fucking la korang nihhhhh...!"


_________________________________________________

kepada lelaki di luar sana ..tolong la alert tentang tarikh dan masa..
kelemahan kamu semua dalam mengingati tarikh-tarikh penting adelah kelebihan buat kami..




p/s:last buat april fool time form3..now after 8tahun aku buat
X la obvious sgt kan aku xcited ???

No comments: