Thursday, April 30, 2009

Lelaki ini

hari ini bangun seawal pagi
bersiap seakan mahu ketemu menteri..
walhal saya mahu ketemu si bintang hati
mr liebchen pujaan hati yang kian lama saya rindui

untuk kamu si pencuri hati..
maaf kalau saya berbuat byk onar ari ini
saya tahu saya suke merajuk dan clumsy
tapi kesabaran kamu amat tinggi

terima kasih untuk segala moment indah
terima kasih dengan pemberian hadiah
terima kasih kerana sabar dan tenang melayan karenah

senyum dan tawa kamu akan saya kenang
untuk mengharungi hari-hari mendatang
hari-hari dimana kita berjauhan
rindu dan sayang hanya untuk kamu si pujaan



si pencuri kesayangan hati...





ouh ya..ini hasil berjalan bersama mr liebchen hari ini...
terima kasih kerana sentiasa sokong hobby membaca sampai lupe dunia saya
walaupon seringkali kamu tercicir dikala saya ulit dan ralit bersama novel kesukaan









p/s: terperanjat dengan hadiah novel itu...errr..mengharapkan menda lain hahahaha