Monday, April 6, 2009

proud 2 be gagak hitam...! eh..eh ..gagak berantai la...

gambar di bawah sebagai bukti aku

dan ciwak di burn kan oleh

En mATahari..

hitamkan kami? hanye nampak gigi je...

err..tapi sweet kan hitam macam nih?

(possitive thinkingg...)



nak balik umah minggu ni..agak-agaknye la aku dapat x kalahkan kaler kulit akil nih? risau gak aku kalau aku dpt title baru..harap ma masih kenal anak die nih..walau pon kulit aku dh makin err..hitam..

p/s: favourite song buat mase sekarang nih...hitam manesss hitam maneess yg hitam maness pandang x jemu ..pandang xjemu....

seriyes yg hitam itu menawan..^_^

2 comments:

kureenanana said...

bahahahahha
kemaen positif thinking xabis.
hahahahaha

Dashing Days said...

haha.itu je cara nak sedapkan hati sendri ..