Monday, August 24, 2009

CUTIE PIE ALEESYA WUZ HERE..!

bulan penuh barakah ramadhan ..bawa anugerah untuk kegembiraan setiap insan..kali ini anugerah yang mengembirakan itu menyerikan rumah aku yang sunyi sepi dari tangisan bayi..jangan buat tekaan secara rambang tanpa berpikir panjang..!
bukan aku nak dapat adik baru...adik baru tak dak dalam wish list untuk tahun ini..tak mahu carik point nak cat fight dengan akil pula ..tak manes ramadhan nih bergaduh manja macam tu..
kali nih rumah aku yang sunyi sepi di serikan oleh si kecil yang punya raut wajah chinese look..bermata sepet persis mashimaro,berkulit putih cerah buat aku rasa rendah diri sungguh...dan .....takut dengan air..
aleesya..tu je sepatah nama dia yang aku tahu..tak abes interview kat parents die lagi...
Aleesya di titipkan kepada mama aku untuk di jaga sepanjang bulan ramadhan sebab orang yang jaga die sangat lah busy kalah menteri sepanjang ramadhan ini..jadi kini aleesya adalah sebahagian dari famili...hahaha..bangun tidur dengan tak mandi aku tengok mama dah agah-agah aleesya yang suka senyum simpul tu..tengok je aleesya hilang ngantok..she's dem cute..hahahah terus jakun ..amek gambar dia..mms dekat mr liebchen dan kinah..tujuan? untuk bagi deyal jeles..now aku mingle dengan bayi-bayi cumel sahaja..! ^_^






lil cutie pie nih..meniarap sket je..lepas tu terus sua-sua tangan..
nak suruh orang dukung..pesen kuat berjalan
naseb kamu kecik aleesya..kalau tak?
boo layan la jawabnye..

pegang botol susu sendiri..cute sungguh..kekecik dah pandai berdikari..gud girl aleesya..kinah dan akil time kecik pon tak berdikari cenggini..^_^

p/s: hp aku abes jadi alat mainan aleesya...baju aku selalu kene muntah aleesya..tangan lenguh dukung aleesya..redha -_-

4 comments:

~ aaWa ~ said...

haha...bab kena mntah ak suke..hehe...comey2 die..huhu...

oh yup2..ak skunk tgh brcuti mengelilingi dunia..ak msuk hell bln 12 ni amek dgree..ko bile degree?lau skali jom sekelas..haha..

Days said...

hahaha..bulan 12 gak..meh la jadi clasmate leh gossip lagi hehehe..eh ko sorang je ke yang masuk bulan 12? geng yg lain dh masuk ke?

~ aaWa ~ said...

haha..x x..CELINE aizuDIN pon blan 12..J bln 8..king xde ak nmpak sinar hrapan utk smbung kat unisel..haha..
jom2..kasik havoc kelas..haha..

Days said...

best2...akan di usahakan huhuhu