Thursday, December 24, 2009

AND NOW..HE'S GONE.FOR A MOMENT.

semalam tido cepat.handphone letak ujung katil.kalau jatuh naseb la.sape soh duduk ujung katil?
ouh..ok ..handphone letak ujung katil sebab tau die tak kan bunyi dan sebab sedar diri yang malam nih tido sorang-sorang lagi.no husky voice utk nyanyi kan lullaby bagi tido lena dan mimpi indah.
dan seperti yang di jangka.tido tak lena langsung!

kalau kinah tido ngan aku time tu..mungkin lebih 7kali die sound aku soh berenti SLEEP TALKING! ntah hape yang aku cakap aku tak tau.yang pasti hati tidak dalam keadaan tenang mlm tadi.sebab? bile mende yg kite selalu buat tibe-tibe kite tak buat utk satu hari..sure rase INCOMPLETE.dan sekarang itu yang aku rasa.sebab tu jadi ELMO.


tapi time tengah tercarik-carik kekuatan untuk tido dengan tenang.handphone vibrate.pelik.
Sms dari MR.LIEBCHEN.die cakap die g KLIA dlu.aku jawab dengan

TAKE A GUD CARE sahaja.sebab? merajuk.pegi jauh sape suruh?

tak lame lepas tu handphone kat hujung katil vibrate lagi.MMS.dari MR.LIEBCHEN
gambar die pakai jaket yang aku bagi.die cakap..

"tengok..tengok..hani pon ekot sekali g aussie.." nak beli jiwa la tu ..cess


my reaction? SENYUM sampai telinga.tarik selimut.peluk bantal merah.bace doa.tutup mate.terus masuk alam mimpi yang sudah pasti ade DIA.






p/s: kenapa aku ELMO? sebab mr.liebchen jauh.....=(
mengade kan? hehe
tapi seminggu tu lame laaaaaaaaaaa..




No comments: