Friday, May 1, 2009

BERCAKAP TENTANG RASA..?

mahu diapakan rasa ini?
mahu disimpan? aku kelelahan
mahu di biarkan? hati ini tidak tahan
mahu di luahkan? akan ada hati yg rentan

aku hanya mahu hidup tenang
mahu terbang dan persetankan semua banjingan
tapi akur dunia ini bukan aku yg rencanakan
itu semua siapa?
hanya datang untuk apa?
calarkan emosi , derakan setiap rasa..
dengan harapan agar jatuh tanpa sempat berbuat apa-apa..

hidup berkiblat kan yg satu
hidup.. pasaknya hanya mereka bukan kamu
hidup.. tidak punya kepentingan buat kamu
hidup kamu tidak dtgkan harta mengunung buat aku



ada mereka akan tiba bahagia
restu mereka..hidup sempurna
hilang mereka baru idup ini cacamerba


jadi guna semua cara
bikin semua angkara
hanya kehilangan mereka buat idup sengsara
selain itu..aku tidak cedera apa-apa
tidak kerugian berjuta

berhiduplah dengan baik
hari esok pasti lebih baik







p/s: sangat suka dengan cuti semester..

No comments: