Saturday, October 9, 2010

AND WE'LL LINGER ON.

aku telah addicted dengan bait-bait perkataan indah ni..

'' you'll always be a apart of me,i'm part of you indefinitely...and we'll linger on..."





duapuluh empat jam lepas dengar lagu nih
lepas addicted dengan ayat-ayat indah nih..
aku tak boleh buat diri sendiri berhenti tersenyum walau dalam tido.
mende yang manis tapi menyusahkan.
sebab kamu tahu kan..aku tak berapa nak suke tersenyum tanpa sebab macam nih.
so please.ape lagi nih?
alam nyata dan dunia mimpi pun kamu nak kite kongsi.
tak kan lah kot.tu je tempat yang aku punye
untuk jumpa brad pitt lantas bercinta berdua
tanpa ade wajah kamu di situ menganggu.lantas buat muke teraniaya.=)

jadi pegi jauh-jauh.sebelum aku jatuh...
lagi dan lagi.
jatuh buat ke infinitive kali.
jadi..ini amaran pertama.jangan rindu aku sebab automatic aku akan rindu kamu sama
dan kalau aku rindu kamu tu bermaksud hidup aku belum sempurna.
jadi tolong yea.kamu buat keje kamu.aku buat keje aku sama
sampai nanti.kite jumpa lagi.di lain ketika.masa dan suasana.
di bawah cahaya bulan purnama ?
cliche.aku tak romantic kamu pon sama.
okeylah.kite jumpa.tak kisah la dekat mana.jam berapa.
janji yea...
DEAL?







p/s: addicted dengan bau petrol jugak.


p/s: hanya dengan dengar lagu aku boleh sampai tahap jiwang macam nih.di manakah si rebel berada saat nih? hilang tanpa jejak nampak? saje nak betrayed aku la tu.huh!

2 comments:

Hairil Rizal said...

Lagu Mariah Carey?
Suke...

Jim Carrey?
Suka gaaaaks!

Days said...

warlord: nih lagu david cook yg nyanyi.tp ade unsur mariah carey di situ hehehe