Monday, October 4, 2010

FOR A WHILE.

"All the art of living lies in a fine mingling of letting go and holding on.."
Henry Ellis


suke ayat nih.sangat kene.sangat betul.sangat tepat.
kalau masa adelah penyelesaian satu masalah.let time decide everything.
mungkin kali nih perlu gune masa untuk tentukan semua mende.jadi izinkan masa buat keje dia.
rehat kan diri dari cuba untuk jadi semua mende.berenti jadi thinker..decision maker.
cukup-cukup la.kite bukan tuhan.serahkan je semua pade takdir dan masa untuk tentukan
itu bukan bermakna membelakangkan diri sendiri.dan hanya berserah tanpa usaha.
sebab.memang kadang-kadang.ade masalah yang penyelesaian dia hanya masa.
kan?













p/s: something inside me just shut off for a while.i will turn it on.soon.very very soon.




p/s: by the way.aku tak cerita pasal hal cinta dekat entri atas nih.bukan hal cinta je yang libatkan kasih sayang perasaan kot.kan kan?


6 comments:

Siti Noor Aminah said...

tajuk tu aku tak faham!!!

sila tulis dalam bahasa weh..

hishhhh... budak2 baru nak naik mmg macam ni..





kah3x

Hairil Rizal said...

Most of us is good in the art of holding on BUT not in the art of letting go?

Setuju?

Betuuullll....nak let go baju lama utk sedekah pun kita pikir 2-3 kali kan? That's for me anyway...

Days said...

gc: ye la lain kali gua tulis dlm loghat kedah je ok beb? heheh.budak2 lu panggil gua? kalo kawen ni anak gua dh masuk tadika kot heheh

Days said...

warlord:setujuu..sbb semua mende pon ade sentimental value die kan.nak buang kertas conteng time dalam kelas pon sayang.ade memori kat citu huhu

zai said...

days nak buang ketas conteng dlm class, ngutuk psl lect pun sayang kan..ahahahah..
it aku setuju sebab aku still simpan kot. best bile baca balik, aku simpan nak tunjuk dkt future anak aku.ahahhaha

Days said...

scandal: yea yea kite simpan sebab nak tunjuk kat anak2 yg kite nih excellent jugak walau dalam kelas still lagi gossip2 pas2 kertas hehehe