Thursday, September 10, 2009

de ja vu

duduk termenung pegun di seat mc d..menanti dan menghitung dalam hati..berapa menet lagi waktu berbuka nak mari..dari arah bertentangan,kelihatan sepasang kekasih,berjalan beriringan,berbalas-balas senyuman,saling melirik-lirik senang,berjalan perlahan menuju ke seat kosong membelakangi tempat duduk si pemerhati..obviously akulah si pemerhati..hehehe

pemerhatian di teruskan lagi....mereka berdua duduk bertentangan..bukan bersebelahan..tiada sangat komunikasi yang berlangsung,hanya adegan lirik-melirik,jeling-menjeling serta berbalas-balas senyuman je yang ada..verbal communication???? NADA..!
hening sungguh suasana di bangku belakang itu.....time makan,si gadis khusyuk dan tertib menghabiskan makanan sambil tertunduk sopan, si teruna in the other hand pula mengunyah apple pie sambil mata telah di gam gajah kan ke arah wajah si gadis..
(kalau aku jadi si gadis dah lebam mata si teruna aku sepak..ape pandang-pandang? ade utang??? )

hurm...melihat situasi yang sedang berlangsung..hati tiba-tiba di terjah perasaan DE JA VU...
(sape tak tau maksud de ja vu..sile rujuk kamus dewan)




p/s: conclusion : aku dan kureen suspect,couple dalam cerita di atas baru first time dating bersama..kerana tak banyak langsung perbualan di hasilkan..kalau dah 4 kali dating nak pandang-pandang ,jeling-jeling,senyum-senyum,sengeh-sengeh lagi ..memang nak kene makan penampar la gamaknye..macam tak dak gigi nak cakap..huh~!

2 comments:

kunang kunang said...

hahaha
gile! budak lelaki tuh encem gak doeh walaupun gelap.

Days said...

taste ko memang weirdo..hahahah