Saturday, January 2, 2010

2010

2009.tahun banyak kenangan.tahun banyak dugaan.khianat.sahabat.sayang.kasih .cinta dan air mata.hilang jumpa benci dendam marah derita.semua itu dugaan yang mewarnai 2009.tapi walau macam mana aku jatuh terhempas dan betah untuk bangun demi sebuah kemenangan.di pengakhiran cerita aku tetap berdiri dengan semua insan yang tersayang di sebelah kiri dan kanan.aku puas.walau hampir tewas.aku menang walau pernah kalah.terima kasih untuk insan tersayang.yang mengubat rawan.menjadi teman di kala kesusahan.aku tidak akan mungkin lupa jasa kalian semua.=)
buat yang mengecewakan.mungkin aku bukan insan yang senang melupakan.tapi untuk secebis kemaafan sudah lame aku berikan.


walau tahun 2009 tahun yang sukar,tak semua kenangan yang tercipta atas label pahit,bitter dan menjengkelkan.kenangan MANIS,SWEET,dan MENGEMBIRAKAN boleh tahan banyak.
seperti.result exam yang memuaskan dan ANAK MURID KESAYANGAN. tak akan aku lupe yang aku pernah di panggil teacher oleh manusia -manusia cumel itu.=)

untuk tahun yang agak malang.2009.tolong berlalu dengan tenang.aku janji tidak akan menoleh ke belakang untuk menyingkap kenangan.
untuk 2010.welcome.aku taruh doa dan harapan.jadi lah tahun yang penuh kegembiraan buat aku.buat mereka insan yang aku sayang.





azam tahun baru aku? untuk jadi MATANG dan TENANG.itu jer.=)





p/s: 24 tahun? memang harus wajib mesti jadi matang !

5 comments:

syak n kinah said...

matang? sejak hari jadi kau sampai sekarang gua x nampak lagi batang hidung En. Matang tue..huhu

Days said...

aunah: die belum nak mari lagi.harap bsabar.huuu

Anonymous said...

eh shera.. saba shera... kinah yang aku kenal masa kecik dloo.. mmg x brubah ek?? mmg byk ckp lagi ek?? hahaha

azam 2010, nk jadi manusia bguna..
cmpor tuk jd matang ah...
Cik Ta aku asyk bebel aku cm bebudak..(mama aku ah)

aku tahu.. mesti cik Pah pon asyk bebel kt ko pasal matang2 ne.. xkn la nk tnjuk kita matang kn???
kita kn jns secretive... kesh3

Days said...

shura: stuju..our moms mmg xberubah..hehehe matang xleh tunjuk.hehehe mengamuk leh la tunjuk hahaha

mataski said...

bag replica high quality e80 y8f80z3l61 replica bags online o25 q5h26u0m77 best replica bags a20 s3d36s5z20