Friday, January 15, 2010

KAU

dear KAU,


aku penah kawan baik dengan kau.4taun kawan baik.walau pon time tu aku ade mike kau ade makwe.still kite kawan baik .walau pon time tu kau kat bandung aku kat malaysia still kita kawan baik.walaupon time tu indonesia ejek malaysia caci maki malaysia still kita kawan baik.jantina,taraf kewarga negaraan dan umur bukan penghalang kite nak jadi kawan baik.kau penah jumpa ayah aku .dua kali.time tu mike pon tak pernah jumpa ayah aku walau sekali.
tapi kau jumpa sampai dua kali.dasat kan.aku pentingkan kau dari buah ati.takde hal la.kawan sampai mati.buah ati atau suami boleh hilang dan dapat penganti.aku kawan dengan kau lame.seingat aku makwe kau tukar ganti 2-3 kali.takpelah dh naseb kau macam tu kan.asyik jumpe perempuan bingai.takdehal.idup di teruskan lagi.kau ym aku.cakap kau ade berite heppi.kau ade makwe baru.kau tunjuk kan gambar.aku setuju dengan pilihan kau kali nih.bertudung dan nampak alim.budak amik syariah lagi.aku doa kau dengan die forever hepi


tapi bila satu hari aku tengah layan friendster.ade msg masuk.msg caci maki dari awek baru kau yang alim dan bertudung serta amik course syariah.message caci maki penuh kate-kate busuk yg aku xleh imagine dtg dr mulut die.xpe aku tak layan,mike kate biarkan.aku biarkan.
taun lepas aku pegi bandung.cuti.kite jumpe,kite keluar berfoye dengan family aku sekali bukan berdua.sebab kau tu dah macam keluarga.kite happy.aku happy kau pon same.time nak balik malaysia aku rase sedih ntah sebab ape.tak tau nak describe pedehal aku sayu tibe-tibe.
balik malaysia aku cerite kat mike.die kate aku sedih sebab aku memang sentimental orangnya.dem sungguh tapi aku iyekan aje.mungkin.mungkin.aku kate.


selang seminggu lepas tu.aku di maki di fesbuk oleh buah hati kau.sebab? sebab aku keluar dengan kau .walhal kite keluar bukan berdua.dan mike sebagai buah hati pengarang jantung aku rilex aje.die gabra lelebih pasal ape? aku tak paham.aku blurr.salah ape yg aku lupe aku dh buat ye?
xpe la.rilex je.kendian kau message.cakap kau terpakse delete aku dari fesbuk sampai keadaan tenang semula.WTF aku kate.dalam hati je.aku redha kau buat la ape yg patut aku doa kau bahagia.and now aku tau kau dan dia dh bahagia.tapi masalahnye
nape kau jadi coward macam retarded bastard ye?


aku on ym.kau terus offline.aku say hye kau terus offline.macam nih ke kau rupenye?
takut bini sampai lupe kau lelaki agaknye.pengecut macam ape.persahabatan bagi kau ape nilainye? takde  harge ke? dan sekarang lepas ni sume baru aku tau ape sebab nye aku sedih dan sayu mase tinggalkan bandung ..sebab aku bakal hilang kau kawan lelaki paling bodoh penah aku jumpe.dan for sum reason i'm quite happy we r no longer b friend.sebab?
aku nak jadikan awek kau bibik aku, kalau die berani berani tunjuk muke die kat malaysia! tu je




bai.


p/s:jadilah lelaki budiman.bukan yang ketakutan kerana bini yang macam setan sekian.


7 comments:

dewihati said...

aku perna juga ada kawan sbgini..

dia kawan aku sjk kecil.
kami pernah d gosip bsama.
shgga la lost contact. aku pndh ke muar. dan kmudian masuk mrsm. dn kmudian aku masuk m3x....

owh ya, hari ptama aku d m3x, mmbuat aku snyum smpi ke telinga.. kenapa? die bukan takat sms aku.. malas kol aku.. ye la dh lost kontek sesama...

maen miskol 3 seconds tu... adlh aktiviti rutin...sms smpi ke malam itu rutin juga...

hgga la... slps aku tamat belajar di uni... semasa aku praktikal.. die kata.. aku x bleh kontek kau lagi.. sbb aku dh ade awek....


LULUH hati aku... murah sungguh nilai persahabatan yg lama dbina...

dan aku rasa cm jerit!!!
whut the fuck! demmit! kau lupa siapa aku??? teman kau! saudara kau! ppuan yg kau baru kenal itu.. bukan la lama sprt aku knl kau...

cm haremz.... tp aku, x de la ppuan tu kol... brani la die kol aku...mmg nk kne laser la ngn aku``

Days said...

shura: weyh budak tu aku kenal ke? heee..tu la lelaki tu mcm kene nasi kangkang kan? idiot tol

dewihati said...

ko kenal la dude!~ g mati ah ngn nasi kangkang.. aku rasa die boooo-doh! tu je ayt sbnrnya...

Days said...

shura: aku dh agk aku kenal nye hee..sebab kite kan kawan dr kecik huhu.budus n bangang tu je utk org cm tu.

kunang kunang said...

ayat nk rhyme. hahaha

kunang kunang said...

ayat nk rhyme. huhu

Days said...

BFF: biase la..i kan penganti loloq..ayat kene same dan sekata baru harmoni noks heee