Monday, January 11, 2010

SUNDAY IS A GOOD DAY ^_^

aku isytihar kan hari nih sebagai hari berkasih sayang.sebab? ouh tadi jmpe mr liebchen selepas die dengan kering hatinye pergi ke perth masa sambutan awal muharam hari tu.weyh bukan.bukan.die pergi ke perth dengan slumber nye mase sambutan hari jadi ke 23 aku ari tu.demi menebus dose.die berusaha dengan style mengushar,memujuk dan lain lain lagi kaedah taktikal untuk menebus dose.yg buat aku cair juga akhirnya.xpe itu biase.normal je rasenye.heeeee =D

okeyh selepas 2bulan tak jumpe.ari nih ber venue kan JJ S2 kami pon jumpe.tujuan? nak redeem hadiah birthday, redeem rindu dendam dan berkasih sayang secara harmoni.okeyh biarkan gambar-gambar yg ade kat bawah nih jadi pencerita.aku malas dah.ari ni cukup penat.sebab?keluar siang balik malam.sampai umah nak tengok AJL lagi.hati bedebar nak pikir pasal result AJL lagi.busy kan? jadi diz time bagi gambar cerita semua mende.




gua dating bawak muhrim.bukan sorang tapi dua.heee
aunah dan umai.
aunah? teman duet saat sesi karaoke gua yg paling best
umai? beliau sedare gua merangkap penjahanam lagu di sesi karaoke tadi huu
meriah sungguh.i like haha







gua dan dia.

kami jarang amik gambar.
kalau sekali amik nampak bahagia.kan? hehehe




beliau tak suke pandang camera.tak pe gua rilex lagi
time kt atas pelamin buat style cenggini jugak
memang nak kene la gamaknye!





seperti yg gua penah mention seblom ni.
suara husky beliau nih memang sodap.
merdu.eh tak .gua tak puji sebab die buah hati tapi ade saksi dan bukti
beliau nyanyi memang best stok menusuk hati heheh

hepy belated birthday to me.huu
utk makluman name koala bear tu mike jR.amacam
jiwang x? adiah di atas adelah hasil titik peluh gua merajuk
time beliau nak pegi perth tempoh hari.berbaloi-baloi huu














p/s: ma,ayah aunah and akil dapat gak adiah dr mr liebchen.bagus.tak payah gua ajar dh pandai dh nak curik hati bakal family heee
markah penuh disitu =D


p/s: ari nih bibir susah nak berenti senyum.senyummmm senyummm


p/s: abaikan background blog gua yg sungguh feminin nih.itu effect dari perkara sweet yg terjadi pada ari ni





No comments: