Friday, April 9, 2010

DAMN YOU!!

"jangan la kurus sangat..lelaki lepas kawen elok la gemuk boroi buncit semua tu.."

keluar kan kenyataan dengan tenang.


"apesal lak tak leh kurus?"

pertanyaan yang berpotensi mengundang makian..


" tak leh la nanti orang tuduh kite tak bahagia..or nanti orang ckp kite tak bagi makan kat laki kite"

jawapan berdasarkan fakta kajian..dan dari mulut-mulut orang.


"eleh ..dengar sgt ckp orang..rilex je la..kurus ke gemuk ke..manusia gak"

mengade nye jawpan..jawapan yang buat hati rase nak sepak orang...!


" takde tak kire..gemuk jugak..tak gemuk cancel nikah....! "

method mengugut akan di gune pakai..kalau dah rase hujah nak diperlekehkan..kalau dah rase nak kalah.


"huhuhuhuhu..ala..tu takut la tu kalau die gemuk tak dak sape yang nak teman..jangan risau la...mak kan ade..die leh teman...hahahaahahhhahaahah"

sambil gelak setan..sambil gelak sakan.hati dah membahang...
cekadak punye manusia...mak die dah umur lebih 50 tu jugak nak die jadikan teman selemak aku..demm youuuuuuuuuuuuu!

"boleh blah..! "

terus letak telefon .tekan button merah lame-lame..handphone padam mati terus....ngok tol..sebal sungguh dapat buah ati macam nih...satu aku tanye seribu jawapan die..seriyes nak kene kasut saiz 7..Huh !




p/s: kalau dah memang pembuli..memang dah tak leh tukar jadi si baik budi pekerti dah...-_-''

8 comments:

Berd said...

kah3.
org nk kurus ko nk gemok.

hahaha!

reen_sofee said...

hahahah.
senang cite dua dua gemuk.
senang.
hahaha

Dashing Days said...

berd: hahaha..aku lain dr yg lain la..xde la gemuk obesiti tp berisik la sikit dr zaman bujang..baru nampak happy idup heehe fat symbolize of prosperity kott huuu

Dashing Days said...

reen: tak leh..aku kene maintain.dpt buah hati byk cekadak mmg kene kurus n fit.senang nak bukak kekuda nanti heee

~ aaWa ~ said...

haha..mmg mengkonfiuskan!hak3..

Dashing Days said...

maawa: ape yg konpius..aku rase subject zarihan lg konpius hehe

zaizax said...

cet, hg ikut fatwa mane ne days???

Dashing Days said...

zai: fatwa pujangga hang penah dgr x? heeeeeee