Thursday, April 1, 2010

TIDO DALAM KELAS SAMBIL MIMPI BRAD PITT PON BEST JUGAK RUPENYEE...

pandang belah kanan kelas..semua nya sekadar wajah tanpa ekpressi.pandang belah belakang kelas.hanya kelihatan rambut-rambut hitam likat pekat.wajah? tidak kelihatan.tersorok kemas di bawah celah dua lengan. pandang depan.filem yang bosan...belah kiri? dinding cat putih kusam.
kat luar hujan turun renyai-renyai....dalam hati aku menyumpah diri sendiri sebab lupe kelas kali nih hanya tengok muvee.semata.seriyes bosan.seriyes ngantuk.kalau dulu ngantok macam mane pon aku leh tahan.menguap seribu kali pon tak heran.mata dah berair macam tengok kabhi kushi kabhi gam pon aku buat tak paham.tapi pagi tadi..aiseyhhhhh..lain macam dia punye ngantuk.ntah makan ape malam semalam.buat feel nak tido berbantal kan lengan tu membara.mungkn setan satu bala tentera datang pujuk jiwa raga.
tanpa berlenggah.dengan pengerakan yang tenang.tolak beg sandang ke tepi.adjust posture badan.selesakan diri sendiri.dan...terus pegi alam mimpi.sure brad pitt tengah tunggu sambil kenyit mata sebelas kali...zzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ



sebelah tu,kawan duet aku kat redbox dan
juga kawan duet time tido dalam kelas.
sehati sejiwa.walaaaa





lebih sepuluh minit jugak la aku tido.seriyes brad pitt gorgeous dalam mimpi aku.jadi tak rase rugi mane la tido dan buat pekak tuli je dengan muvee yang tak sedap tu.tapi still time aku bangun tido.muvee tak sedap tu tak abes lagi.terpakse aku main lukis-lukis dan amek gambar dengan didi.utk bunuh masa.penat jugak bunuh masa nih .pheww..
ouh ya.aku nak belaja la tido sambil mata terbukak.nampak hebat.kawan aku buat tadi time dalam kelas.sumpah aku kagum.agak-agak berapa lama nak praktis bagi terel macam kawan aku tu? setaun ade tak?




p/s: aku suspek perangai buruk huduh tido dalam kelas nih aku inherit dari mr liebchen.dulu time die blaja die selalu tido dalam kelas.seriyes pengaruh tak baik la..*tuduhan melulu*


p/s: kalau ma aku tau nih.mampos telinga aku pekak kene bebel.abess la..harap mak aku tak ingat name belog aku.-_-''


p/s: aku tibe2 rase professional bila tido dalam kelas.ntah sebab ape.kawan aku cakap perasaan hasil hasutan setan je semua tu.betul ke?

No comments: