Friday, October 15, 2010

BURIED ALIVE.

tadi tengok cerita buried.cerita pasal seorang truck driver dari america yang keje kat iraq hantar makanan ke ape ntah kat kem askar kat sane di tanam hidup-hidup oleh terrorist yang dalam cerita nih konfirm la orang islam.part nih sangat baldi hell..bloody hell.ok teruskan.di tanam hidup-hidup dalam keranda.coffin.dan hanya di bekalkan dengan handphone blackberry yang dah comot.zippo untuk teknik pencahayaan,satu botol kecik liquor,satu botol kecik ubat saket ape ntah.tapi memang mamat tu punye ubat dats for sure.dan satu karung kecik yang ade pesanan khidmat masyarakat dari penculik untuk mamat amerika nih.okeyh-okeyh.aku tahu.cerita nih memang tak berapa nak best pon.buat saket hati aku je berdebar.buat saket telinga aku je sumbat earphone.tapi ending dia macam rasa nak bakar panggung.okeyh.dah.mende dah past tense.
tapi satu yang aku extract dari cerita nih adelah.bila kau dah nak mati.dah tak nampak jalan lagi kecuali kene hadapi mati yang pasti tu.dan kau di bekalkan dengan sebijik handphone ape yang korang akan buat? mamat amerika nih call wife dia.call mak dia.dan buat video wasiat untuk wife dan anak dia.dan kalau aku jadi macam mamat amerika nih.
aku akan buat mende yang sama.aku nak call mak ayah aunah akil dan eiji.HIM.and bff till when when.kalau ade mase lagi nak call anak-anak sedare cumel aku yang ramai tu.nak kasik pesan sikit.pegi sekolah jangan malas.dah tu je.kalau aku call ramai-ramai nanti sedih sangat pulak.


comment dari kawan se panggung wayang tentang buried

" bunyi nafas mamat dalam keranda tu sexy beb..! "



aku macam nak mati pikir moral story dari cerita nih kawan aku boleh perati mamat yg kene tanam hidup-hidup tu punye bunyi napas.alahaiii..bukan mamat tu tengah dying ke weyh??? apehal la precise sangat kamu nih syu hunny ?




ni la mamat yang kene tanam hidup-hidup dalam keranda
dan bunyi nafas dia di percayai sexy .






p/s : kalau sayang tolong cakap.tolong bagitau manusia yang korang sayang tu before dia tibe-tibe kene tanam hidup-hidup dekat tengah padang pasir.ouh dan untuk kesayangan -kesayangan aku.no doubt.aku sayang kamu.til when when.=)


p/s: dalam tanah sebenarnye coverage hp penuh.tapi dengan syarat la.pakai blackberry sahaja. hahaha

4 comments:

Hairil Rizal said...

Nafas bunyi seksi?

Hmmm...

Itu blm bau nafas dia lagi. Kalau dah bau, berani la cakap seksi tu!

:)

Days said...

warlord: agree.dh la kene tanam.mesti xberapa nak menyenangkan bau dia hehe

Siti Noor Aminah said...

tak tau pulak aku dalam kubur ada coverage. aku syak dia pakai digi.

Days said...

gc: kalo digi cnfirm2 org kuning buncet tu ekot skali..cess xde lah die sorang2 je dlm tu kan kan heheh