Monday, May 11, 2009

biggest L

cuti nih aku hanya akan ade nafsu untuk menonton tv kalo ade rancangan ni je..kalau rancangan lain seperti buletin utama yg kuar muka dato seri najib je tu.. xpon kekadang dato seri muhyidin yassin aku xteruja langsung..
rancangan nih la yg berjaya membuat kan aku menahan rase ngantok,
rase lapar,rase nak g terkencing..dan macam2 rase lagi..
tengok cerita nih rase mahu buang segala macam lemak di badan nih xkire la lemak tu tepu ke atau tidak..
kinah sebagai nasik tambah yg suke bikin gua panas
mencadangkan agar aku daftar diri dalam rancangan nih..memang beliau sengaja saketkan hati aku ..dem..!
aku suke tengok kesungguhan deyal untuk menjadi kurus bukan atas sebab nak tackle pakwe lain atau nak masuk rancangan american next top model tapi semata-mata sebab mahu jalani hidup yang lebih sihat.
bile tengok dieorang semua habeskan mase kat gym aku jadi nak sgt pergi gym..tp tu la..kalau setakat bangun pukul 11 lebih pastu pukul 3petang tido balik bangun pn dah nak hujung waktu asar ..gym mende nye..
memang xberkualiti langsung waktu aku time cuti nih.hish..
bile tengok berat deyal yang turun berpaun-paun tu aku jadi teruja xtentu hala..bersorok macam la berat aku yang turun ...
jadi lepas nih aku nak tanamkan niat bulatkan tekad mahu ke gym
mahu buang lemak di badan..tapi dengan syarat..
aku nak mamat yang gambar nya dibawah nih jadi trainer aku..manusia lain aku xmau...hanya mamat nih je..selain aku percaya die adalah trainer terbaik..aku pon percaya yang faktor kacak nye muka beliau buat aku akan makin bersemangat xhengat utk work out di gym..
xkisah la kalau kene duduk gym seminggu ke sebulan ke
aku rela..demi hidup yang sihat...
hanya itu alasan aku ..sekian.

nama dia bob
die trainer kumpulan biru dlm biggest losser
die hensem dan baik hati
serta penyayang..sifat tu hanya apply
kalau die sayang saya
gosh..perasan gilo!
p/s: niat xmenghalalkan cara...

2 comments:

kunang kunang said...

gosh, perasan gilo!
memang ayong kaki perasan pon!

Days said...

eleh cm x biase hahaha..
ko ade slalu kat singapore heh?
tlg kimslm kat aaron aziz 4me pls haha