Tuesday, May 26, 2009

Hard to say gudbye...



kehadapan sahabat cumel ku JpOps..







kehadiran warkah ini adalah untuk mengucapkan.....
SELAMAT TINGGAL..!
bye-bye kepada kamu rakan-rakan cumel ku
my mom dah banned kamu semua
kerana walau kamu sangattt cumel di mata saya dan juga perut saya semestinya
tapi mama saya tetap cakap TIDAK kepada kamu semua
sebab..berat saya sudah naik dengan meriahnya
mama saya mahu kawal semua makanan yang masuk ke perut saya yang sentiasa lapo ni
jadi sayonara pada kamu J pOps..
nanti kalau mama saya dah puas ati dengan jumlah kilogram di badan saya
saya janji akan beli kamu lagi
tapi janji heh..jangan naikkan harga diri kamu semua
RM belas2 ringgit tu kire okeyh la tu
selamat tinggal..sampai jumpa lagi..!
jaga diri kamu yang cumel itu
maintain cumel ok?
daaaa...




yang akan merindui kamu semua,
days

No comments: