Sunday, May 10, 2009

Hampa hati

sekarang suka lagu hampa hati dr UNgu..lyric die terkesan kat hati yang tengah hampa ..hampa sebab ape? ntah la..aku memang suke buat mende tapi xdk sebab kukuh..jadi consider hampa sebab tak dak ape-ape lah ye..atau kategori kan sebagai hampa yang suka-suka..
selain itu ..faktor kekacakkan muka pasha Ungu pon jadi salah satu sebab kenapa aku suka lagu tu ..sekarang die dh jadi duda kalau aku dengan dia ade sape2 mau halang ke? ye...ade..selain kinah..lala mungkin ade potensi mahu rebut pasha dari aku..ouh bukan tu je ..warga indonesia yang berbillion -billion tu turut jadi saingan aku ..itu baru yang ade kat indonesia..yang dh tinggal kat malaysia ..lebih-lebih lagi kat area klang nu..
camne? sure ade perasaan jugak mau bersaing secara sihat dengan aku

lagu nih catchy dan ade unsur dangdut..best wooo..leh gak try gelek-gelek
bagi ukuran pinggang mengecil ..tapi tu la masalahnye..kalau hati dh hampa mau menari tarian orang asli uganda pon sudah tidak punya mood..
jadi penghabisan nya aku dengar je lagu nih sambil try jamming secara solo dalam bilik air,time duduk atas sofa ..sambil tgk tv yang asyik-asyik kuar muke dato seri najeb je tu..
dan time online..itupon kekadang kalau earphone ilang dr pandangan ...

ok..mahu berenti membebel di blog dan mahu sambung nyanyi lagu hampa hati lagi..mahu try masukkan kan roh pasha tu kedalam jiwa ..biar senang menghayati lagu tersebut..macam tu la serba sedikit petua yang aku dapat dr cikgu siti fatimah yang ngajo bebudak AF tu..
kalau xdpt hayati jugak sebelum subuh esok pagi..aku hanta surat layang suruh cikgu fatty tu letak jawatan..ape punye ajaran sesat la..cm ketam ajar anak jalan lurus je...huh..






p/s: hampa ke gile aku nih?

No comments: