Friday, April 2, 2010

AL -FATIHAH



al fatihah untuk arwah DIN BERAMBOI..very gud stand up comedian. dah tertulis dalam perjanjian dia dengan pencipta.setakat hari nih 2/4/10 , pukul 12.30 a.m je hayat dia kat dunia.malaysia kehilangan seorang lagi insan creative dan berharga untuk industri hiburan kita. aku suke din beramboi.lawak dia bersahaja.dia tak berpure-pure.tak pernah hasilkan lawak yang entah hape-hape.sangat kelakar.cukup untuk buat orang tersenyum sampai telinga.mungkin dah jadi lumrah.manusia yang baik di sayangi ALLAH.manusia yang baik dijemput dulu menemui DIA sang pencipta.Aku tak cakap yang kite semua yang masih idup nih tak baik.huduh perilaku dan rosak akhlak.tapi kita semua ade bahagian masing-masing.jadi bersyukur dengan ape yang kita ade.redha dengan semua mende.okeyh?
bila seorang yang kite senang dan suke meninggalkan kita.yang kite boleh buat hanyalah merelakan dan berdoa untuk dia di alam sana.jadi ape kata hari ini.selain memberi sedekah al -fatihah buat arwah DIN BERAMBOI ...kita bercakap mende yang elok-elok sahaja tentang arwah.arwah seorang yg suka mengembirakan orang lain dengan bakat melawak beliau.moga ALLAH membalas semua jasa arwah membuat manusia tersenyum girang terlupa gundah yang bersarang di sudut hati seseorang.
arwah adalah bintang.dan hari ini.2 april 2010.satu lagi bintang telah gugur ke bumi.berenti bersinar dan menyinari..bintang ini akan tetap di kenang.selagi hayat di kandung badan.al fatihah.....





p/s: takziah buat keluarga arwah

6 comments:

Berd said...

aku memang gelak tgk arwah wt lawak.

hmm

al-fatihah..

~ aaWa ~ said...

al-fatihah...

Reen said...

alfatihah.

Days said...

ustak: aku pon same.kalo tgk die.belum die bukak mulut tgk muke kelaka die tu aku dh gelak dulu =)

Days said...

maawa: al-fatihah ..lame tak nmpk kamu dlm belog dan di hell hehe bust heh?

Days said...

reen: Yg istimewa pasti akan pergi.yg biase pon akan pergi.lambat dan cepat je yg bezakan nye =)